Ga naar inhoud


Irdeto 4.6SE / 4.61SE en 4.70SE


Gast

Aanbevolen berichten

Heb mijn Irdeto CI al enige tijd geleden naar een 4.6SE gepatched. Ik bezit een Nokia 9800s met MA1.2 software erin. Sinds de 4.6SE patch kent de CAM geen Nova meer. Geeft ook geen melding 'Irdeto Please insert Smartcard' melding. Draait wel Telefoei/PW/PP/C+. Heb net naar 4.61SE omgepatched, maar geen verschil. Kan ik de 4.70 misschien beter gebruiken en zo ja, waar vind ik deze file??<BR>Heb de ci_campatch.zip van hier geladen, maar zie aan de files niet of het een 461 of 470 is. (Ja Oke! Het staat als file vermeld, maar met menu 9 zie ik nog steeds gewoon 4.6SE <A HREF="http://www.*********.de)..." TARGET=_blank>www.*********.de)...</A> Wie schijnt er met zijn duracelletje mijn kant op??<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb de 4.70 reeds gevonden bij MasterCard. Stond alleen een beetje ongelukkig vermeld als 1.47. Voor ik hem ga proberen zou ik graag bevindingen hebben van mensen die hem al gebruiken. Het gaat mij voornamelijk om het Duitse en Oostenrijkse gebeuren. De Italianen en Grieken zijn ook leuk, maar kijk ik veel minder....<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin het probleem te zien....<BR>De 4.6SE patch in mijn CI laat zich niet overschrijven. Na de IRD106.EXE opwaardering zegt de software braaf 'MODULE OK', maar dan blijkt de oude software er gewoon nog in te zitten.<BR>Probleem lijkt te zijn de 'CheckSum=218' regel. Deze waarde zal vast anders zijn bij andere versies...<P>Zo moet het (deed het ook bij de eerste 2.05 naar 4.6SE opwaardering)<P>Ird106.ini verwijst naar ird105.bin<BR>Patch toepassen (groen resultaat)<BR>CAM even UIT de PCMCIA en er weer IN (Reset)<BR>Ird106.ini verwijst naar msm46se.bin<BR>Patch toepassen (groen resultaat)<P>Wil graag de 4.70 erin (voor ORF). Wij heeft een goede tip (of goede ini als dat daadwerkelijk het probleem zou zijn)<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

't lijkt wel een zielige monoloog..Maar het probleem heeft zich opgelost. Alhoewel de bestanden in een eigen directory moeten staan, de Ird106.ini MOET in %WINDOWS% staan. Daar stond dus de oude ini die dus heel braaf msm46se.bin stond te proggen. Voor die het weten natuurlijk een lachertje, maar zo zie je maar...Veel FAQ's doorlezen (echt het waren HELE kleine lettertjes!) en men komt er wel. Dus nu de ORF en PW in de CI CAM 4.70<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn duracelletje is helemaal leeg, m.a.w. ik heb hier ook geen kaas van gegeten. Maar, Mimisiku: Ik heb nog wel een 4.6se patch van "alfredo" op m'n harde schijf, waarmee ORF volgens mijn info moet werken. Deze had ik je ook via email kunnen versturen, maar helaas: je email adres staat niet vermeld in je profile.<P>Oeps edited: Had je laatste posting nog niet gezien. Probleem is dus al opgelost.<BR>Inderdaad: een leuke monoloog.<p>[This message has been edited by harry (edited 25 October 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

mimisuky,<P>de files die je hier hebt gedowload staat er een duidelijke readme (zelf in html) waar het uitgelegd staat.<P>maar ik zie dat je het ondertussen hebt gevonden. leuk voor je :-)<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de info's<BR>had alle info's braaf gelezen (Ook de html versie!). Daar staat het zelfs fout in! Hoe dan ook. Het is allemaal perfect opgelost. Het Nokiaatje staat nu braaf op te waarderen.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...