Ga naar inhoud


wat is de elevatie in noord spanje?


Gast

Aanbevolen berichten

stomme vraag, maar ik weet niet waar te zoeken, heb al op Astra.lu geprobeerd maar dat was te gemakkelijk.

ik ga vrijdag naar Noord Spanje en wens de instelhoek te kennen voor Astra aldaar, iemand een idee?

 

bedankt

 

alain

 

alain.brouhon@pi.be

Link naar reactie
Delen op andere sites


</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">citaat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Onderwerp gestart door alainbr:

<strong>stomme vraag, maar ik weet niet waar te zoeken, heb al op Astra.lu geprobeerd maar dat was te gemakkelijk.

ik ga vrijdag naar Noord Spanje en wens de instelhoek te kennen voor Astra aldaar, iemand een idee?

 

bedankt

 

alain

 

alain.brouhon@pi.be</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Die zit ergens tussen de 35 en 42 graden.

Maar waarom heb je die nodig? Je zal toch voor een goede werking je schotel handmatig moeten uitrichten. Aan die gradenboog op je schotel heb je niet zoveel.

Je kan eventueel ook je schotel op de kop (horizontaal) monteren en dan kan je helemaal niets met die graden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor je antwoord, maar tot hiertoe heb ik het altijd gemakkelijker gevonden indien je de instelhoek al kent. bvb hier is het 32° dan hoef je maar links en rechts te draaien en met de satfinder lukt het dan wel.

 

groeten

 

alain

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoek even in het forum schotelpark. Er staan daar diverse goede handreikingen over het uitrichten van je schotel. Ook wordt er ergens aan een site gerefereerd waar je je plaatsnaam in kunt voeren om op die manier ge geografische locatie in lengte en breedte graden te bepalen. Voor deze onderwerpen hoef je zeker niet langer dan 6 weken terug te zoeken.

 

suc6

Onderzoek het nieuwe, maar vergeet het oude niet.

Er is al veel uitgezocht; je moet het alleen weten te vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...