Ga naar inhoud


Irdeto/Seca


Johnnny1

Aanbevolen berichten

Voor diegenen die mij continue aan het mailen zijn van Waar zijn de laatste nieuwe Files -) HIER DUS, a.u.b niet meer prive mailen daarvoor -)<P><BR>De SecaSectie is geupdate met de laatste nieuwe files van SatTurk<P>De IrdetoSectie is geupdate met de laatste nieuwe files van Guppie en Beamer.<P>M.v.g John.<P><BR><P>------------------<BR>Best,

Met Vriendelijke Groet,

John

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wat ik nu niet begrijp is , dat er persoonlijk naar johnny gemailt wordt voor nieuwe key's , het is inderdaad net of niemand maar dan ook niemand de moeite neemt zelf uit te zoeken hoe het evt. in zijn werk gaat om zelf een beetje beeld te krijgen , mooie hobbyisten hoor.<BR>Het lijkt er steeds meer ,op wat de webmaster ook al eerder terecht opmerkte,dat dit board een C+ vrijschakelservice wordt.<BR>Jongens , als het beeld verdwijnt ,probeer zelf eens iets te bedenken , er is zoveel mooie software in omloop waarmee echt alles mogelijk is ,dus ook het editten van je pic soft ,zodat je weer beeld krijgt .Als je dat probeert en het lukt heb je veel meer eer van je hobby.<BR>Ik bedoel dit echt niet om te schelden of te fitten op mensen maar het valt me gewoon op dat er echt veel mensen dit board opzoeken om gratis te kunnen kijken , dit is een leuke bijzaak , geen hoofdzaak, van dit board.<P>------------------<BR>edited by Tech smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beter hadden wij het zelf niet kunnen zeggen Tech.<P>Mochten deze mailtjes aanblijven houden en de postings omtrent deze aanblijven houden op het board zal ik in het moderatorforum een voorstel doen om de Irdeto en Seca downloadsectie in beperkte vorm door te laten gaan.<BR><P>------------------<BR>Met vriendelijke groet,<P>SAT4ALL Webmaster

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is hier niet op een andere manier wat aan te doen? Ik bedoel technisch gezien.De mensen die mailtjes sturen omtrend vrijkijken te beperken in hun mogelijkheden op dit board.<BR>Ik denk dat je dan een "natuurlijke"schifting<BR>krijgt.Goedwillende mensen worden op deze manier minder hard getroffen.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...