Ga naar inhoud


9500 onthoudt o.a. gewijzigde programmanaam niet


harry37

Aanbevolen berichten

Heb hier net vandaag voor het eerst een Nokia 9500 NoOneMAnit met nederlanse dvb2000 handleiding maar toch wat vragen:

 

- ik wijzig de programmanaam van een zender (dubbel pijl/info/naam wijzigen/twee keer op OK) en dan verschijnt er onderin: Are you sure? TV/+

 

Ik heb al van alles geprobeerd, maar na het wisselen van kanaal is de gewijzigde zendernaam weer verdwenen.

 

Nog wat vreemds: ik heb wat video-instellingen gewijzigd: NTSC voor de ontvangst en NTSC voor de weergave en forceto PAL.

Vanmiddag onthield ie deze instellingen nog, maar vanavond niet meer, wat ik ook probeer (bijvoorbeeld: guide/9/A/A Save settings)

 

Iemand enig idee over de oplossing?

 

Groeten,

 

D. Harry

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik kan je wel helpen met datgene wat je eerst had tv/+ daar moet je het plusteken van de volumeregeling indrukken ,als je het tv toetsje gebruikt dan annuleert hij het weer ,met dat ntsc heb ik niets van doen dat weet ik niet ,hoop je toch geholpen te hebben

groeten henk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Henkie 36,

 

Werkt perfect, ik kwam niet op de gedachte omdat de tekentjes al van de afstandsbediening zijn gesleten.

 

En wat de tweede vraag betreft, ik heb op de gok gewoon "replace channel" gedaan, nadat ik de videogegevens had gewijzigd, en ziedaar....hij onthoudt het.

 

Zo dan kan ik nu rustig gaan slapen.

 

Groeten,

 

D. Harry

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...