Gast Geplaatst: 30 november 2002 Geplaatst: 30 november 2002 Wie kan mij helpen waar ik echostar files kan vinden. Ik heb een Echostar DSB 9800. Omdat het voor mij allemaal nog nieuw is kan ik alle hulp gebruiken. Alvast hartelijk dank.
Gast Geplaatst: 1 december 2002 Geplaatst: 1 december 2002 Als jouw receiver OTA (= download via ASTRA of HOTBIRD) ondersteunt kun je ook dat proberen. Im het setup menu moet dit dan ergens kunnen terugvinden.
Gast Geplaatst: 1 december 2002 Geplaatst: 1 december 2002 Ik wil niet lullig doen maar een 9800 is een irdeto apparaat, heeft dus geen ota/stb mogelijkheid. Is wel lastig om file's dr voor te vinden, is een te oude tuner Greetzzz
Gast Geplaatst: 1 december 2002 Geplaatst: 1 december 2002 Die DSB 9800 staat ook niet bij de downloads op de echostarpagina maar misschien kan de originele poster via hun site contact opnemen met de servicedesk van echostar en kunnen die hem wel voorzien van de software die hij zoekt. Lusitano
RobinHood Geplaatst: 2 december 2002 Geplaatst: 2 december 2002 Volgens mij bedoelt hij dat hij files voor een kaartje zoekt.... Amiko + Philips 8121, Gibertini 1.25 draaibaar en triax 88, A1,2,3..
prutsie Geplaatst: 2 december 2002 Geplaatst: 2 december 2002 Maar die zoekt 'ie dan maar lekker zelf. geen gebedel om files waar je gratis mee naar de betaalzenders mee kan kijken graag. Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen