Gast Geplaatst: 3 december 2002 Geplaatst: 3 december 2002 Ik heb hier nu een Aston 1.05 cam voor me liggen met op de achterkant de vermelding P/N 901274 Rev 1.1, nou heb ik wel eens eerder een Aston 1.05 gehad ongeveer anderhalf jaar terug en daar stond toen geen Rev 1.1 op Weet iemand wat de verschillen tussen bijde 1.05 modules zijn ? Alvast bedankt voor reaktie's Gegroet Tawan.
prutsie Geplaatst: 3 december 2002 Geplaatst: 3 december 2002 Het zal wel een andere hardware revisie zijn. de modules worden natuurlijk in batches van xxx stuks door de fabriek gemaakt. omdat er soms onderdelen wat lastig verkrijgbaar zijn of omdat het printontwerp of de hardware gewoon wat slimmer (lees vaak goedkoper) kan wordt er dan een hardware revisie 1.1, 1.2 etc. gemaakt. De software is wel 100% identiek. Het enige wat je bij de allernieuwste modules ziet is dat de flash is vastgeplakt met epoxyhars op de printplaat. dit waarschijnlijk om het desolderen en omprogrammeren lastiger te maken. Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Gast Geplaatst: 3 december 2002 Geplaatst: 3 december 2002 Klingt aannemelijk wat je zegt,ik was al bijna van plan hem zelf open te trekken en er even naar te koekeloeren . Gegroet Tawan
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen