Ga naar inhoud


Radio 538,...


Gast

Aanbevolen berichten

Jawel bij het zoeken radio 538,ClassicFm,al free to air te beluisteren.Oja Sky trouwens nu ook zonder Secakaart..nu de rest nog en dan ook eindelijk op de sat volwassen radio voor Europa vanuit Nederland.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Satguy:<BR><B>Jawel bij het zoeken radio 538,ClassicFm,al free to air te beluisteren.Oja Sky trouwens nu ook zonder Secakaart..nu de rest nog en dan ook eindelijk op de sat volwassen radio voor Europa vanuit Nederland.<P></B><HR></BLOCKQUOTE><P><BR>Doe eens even leuk en meldt even *waar*. Ik ben net thuis van m'n werk, en ik heb de hele dag mijn Humax een detailed search laten doen (op Astra). Daar is niets uitgekomen in ieder geval. Toch Hotbird dan ?<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by JoostA:<BR><B> <BR>Doe eens even leuk en meldt even *waar*. Ik ben net thuis van m'n werk, en ik heb de hele dag mijn Humax een detailed search laten doen (op Astra). Daar is niets uitgekomen in ieder geval. Toch Hotbird dan ?<P><BR></B><HR></BLOCKQUOTE><P>Ok Joost en iedereen hier dan waar je het zou moeten vinden.Op de Astra sat en wel op:<BR>Radio 538 Freq.12574<BR> Symb.rate.22000<BR> Fec.5/6<BR> Audiopid.0230<BR>Voor ClassicFm zelfde freq.alleen audio pid 0229.Moet je hem kunnen vinden lijkt me,heb hier een Strong staan en die vist de kanalen er netjes uit. <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...