Freddy Hooge Geplaatst: 5 december 2002 Geplaatst: 5 december 2002 Vandaag bezig met een 110nl bnp 1354-g. Er zat h2deeto in maar geen connector op moederboard, en ook de servicepunten geen pin. Geen soldeertinsporen, maar toch gepatcht? Afijn, ik aan het solderen en proberen. Iedere keer geeft pionero nu aan: error bij schrijven, controleer of j-tag goed gebouwd is. Uitlezen lukt alles, maar schrijven alleen eeprom. Wie weet hoe dit allemaal kan? Ik word er ziek van.
Pionewbie Geplaatst: 5 december 2002 Geplaatst: 5 december 2002 1. Ik heb ooit gelezen dat iemand wilde patchen met een connector met verende pennen. Misschien is dat hier gebeurt. 2. Wel kunnen lezen, maar niet schrijven. Vreemd. En nee, ik heb hier ook (nog) geen verklaring voor.
Freddy Hooge Geplaatst: 5 december 2002 Auteur Geplaatst: 5 december 2002 Nee, vaste conector en profesionele j-tag. Goed gesoldeerd etc. Ben inmiddels al iets verder. Kanalenlijst werkt nu, maar nederlandse pakket stottert 1e 30 seconden. Daarna gewoon beeld. Buitlandse kanalen blijven stotteren terwijl alles op mijn 120 wel goed werkt met zelfde kaarten.
Pionewbie Geplaatst: 5 december 2002 Geplaatst: 5 december 2002 Ik lees in jouw antwoord in de posting "corrupte DBR110..." dat je in pionero 1530 - 1354 - g hebt gekozen. In de de versie van pionero (4.0 final) die ik heb komt deze niet voor. Wat kan je nu doen: 1. Ckeck eerst je board nummer. 2. Kijk in pionero (Sectie configuratie) welke flashtypes genoemd worden bij de diverse deco's met dit board nummer. 3. Kies nu het type deco / bord dat dezelfde flash types heeft als het board in je deco. Waarschijlijk DBR-S110-I 1354-G. 4. Programmeer je deco opnieuw. Ik heb pionero zelf aangepast en een keuze toegevoegd voor mijn deco / board, zodat ik minder makkelijk een fout maak bij het configuren. Ik ben niet meer lang "online" ga bij de openhaard op sinterklaas wachten.
Freddy Hooge Geplaatst: 5 december 2002 Auteur Geplaatst: 5 december 2002 Geprobeerd, maar alles werkt inmidels. Alleen het hapert als de ziekte!
Pionewbie Geplaatst: 5 december 2002 Geplaatst: 5 december 2002 Kijk dan even naar antwoord van Satori onder "corrupte BDR 110........."
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen