Ga naar inhoud


orginele kaart


Aanbevolen berichten


Het is een 6.0 kaart,datum klopt, keys kloppen,krijgt update,en toch valt hij na een bepaalde tijd op zwart.En nu weet ik het ook niet meer.In een andere tuner reageert de kaart precies het zelfde.Alle voor de hand liggende dingen heb ik gecontroleerd,maar misschien vergeet ik toch iets ???

 

Groetjes, wie weet raad

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb zelf geen ervaring met ver. 6.0 kaart , en zoals je zegt alles voor de hand liggende dingen kloppen , wat ik mij kan voorstellen is de contacten van de kaart even goed schoon maken met bijv. een stoffen zakdoek , gewoon droog.

Wat je verder even kan proberen is de stekker van de betreffende ontvanger even 15 seconden uit het stopkontakt trekken een zogenaamde harde reset.

Door de verschillende soorten software in de kaartjes zoals bijv. eerst een GW en dan weer een originele , kan de ontvanger in de war raken , heb dit zelf ook wel eens , vooral toen we vroeger nog annaloog waren , deze apparaten zijn er nog gevoeliger voor.

Nog wel even een vraag > is de automatische extractie wel normaal verlopen op alle key's ???

Ik had de afgelopen week n.l. zelf wel een probleem met een versie 4 ( 4.1 ) OKI kaart , heb dit ook gepoost in het forum mmar heb hier geen reactie op gekregen helaas , vr.gr.

 

Zilverster

 

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je een harde reset en contacten schoonmaken geprobeerd??

Dan houd hierbij mijn kennis van zaken ook op of C+ moet zelf aan het stunten zijn , kijk momenteel zelf via de kabel , heb hier dus niets vernomen van het e.e.a. , misschien dat iemand anders een oplossing weet , we houden het in de gaten , ben wel benieuwd vr.gr.

 

Zilverster

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...