JanAstra Geplaatst: 8 december 2002 Geplaatst: 8 december 2002 Volgens sommige forums kan men polsat ontvangen met een Atmega 128 black card. Weet iemand hier iets meer van? Bij voorbaat dank. JanAstra.
Gast Geplaatst: 8 december 2002 Geplaatst: 8 december 2002 nee het kan niet ..... polsat zend multimple ecm en fun card of black card kan niet tegen..dus het kan allen met WB
Gast Geplaatst: 8 december 2002 Geplaatst: 8 december 2002 Het schijnt met een AVR3 kaart wel te lukken. Voor meer info google laten zoeken naar "AVR3 Polsat" Wat voor ontvanger heb je? Zelf heb ik geen ervaring. Ik kijk het Polsat pakket via Haupe Nexus-s kaart in mijn PC. Dit werkt perfect.
JanAstra Geplaatst: 9 december 2002 Auteur Geplaatst: 9 december 2002 Bedankt voor je antwoord. Zijn er files voor AVR3 en met welke programmer. Ik heb een nokia 9200 met patched cam. Kan je wat meer vertellen over AVR3 kaarten. Bedankt alvast. JanAstra.
Gast Geplaatst: 9 december 2002 Geplaatst: 9 december 2002 Ik ben ook al een poos bezig om Polsat te ontvangen met een Humax 5700 en ik ben nu zover dat ik de Boxkey en IRD heb uitgelezen.Welke files van Zacky kan ik het beste gebruiken die je dan met Picbined kan uitlezen om de boxkey en IRD en keys in te voeren. Alvast dank voor de hulp.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen