jepe Geplaatst: 10 december 2002 Geplaatst: 10 december 2002 Welke versie van pentacrypt werkt het best met de Hyundai 825 hci? En zijn er meer mensen die problemen hebben met het functioneren van Irdeto 1.6 als allcam?
prdehoop Geplaatst: 10 december 2002 Geplaatst: 10 december 2002 Hoi, Heb de hss 825 getest met een magic(versie 1.02) met penta 1.05 en met 1.09 zonder al te veel problemen, de Axas module draaid er ook prima in.. Een Irdeto module heb ik niet kunnen testen.. Greetz Prdehoop
jepe Geplaatst: 11 december 2002 Auteur Geplaatst: 11 december 2002 En nooit problemen met synchroniteit? Bij mij loopt het geluid bij opname van de Nederlandse zenders niet synchroon. Erg irritant. Wel een prachtig iets, hd recording.
prdehoop Geplaatst: 11 december 2002 Geplaatst: 11 december 2002 @Jepe, Alles wat ik opgenomen heb heb ik niet overduidelijk lipsync gezien. maar goed heb ook niet op alle kanalen opgenomen.. Greetz Prdehoop
jepe Geplaatst: 12 december 2002 Auteur Geplaatst: 12 december 2002 @ Pr de Hoop 'Alles wat ik opgenomen heb heb ik niet overduidelijk lipsync gezien. maar goed heb ook niet op alle kanalen opgenomen..' Bedoel je daarmee dat beeld en geluid bij geen enkele opname gelijktijdig lopen, of juist wel alle opnames beeld en geluid gelijktijdig lopen? Pr welke soft heb jij erin zitten? Maakt het uit dat ik een paar versies na elkaar heb geladen of kun je beter eerst terug gaan naar fabrieksinstellingen alvorens nieuwe versie in te laden.? Ik heb overigens al een paar keer dat na 4 of 7 minuten de opname stopt. Hij geeft dan wel aan er is bv 2 uur opgenomen maar na die 4/7 minuten blij beeld volledig zwart. Is dat normaal? In iedergeval beadnkt voorde reactie tot nu toe. Erg handig om van andere gevruikers te horen. Is ook wat dit board zo mooi maakt.
prdehoop Geplaatst: 13 december 2002 Geplaatst: 13 december 2002 Hoi Jepe, De opnames die ik gemaakt heb zijn voor 99% allemaal zonder lipsync problemen gegaan, gebruikte de patch firmware 5-1 van mijn site. Heb verder wel gezien dat als je nieuwe firmware erin zet je beter ook je kanalen effe eropnieuw in kan zetten. Heb wel een paar keer gehad zoals jij al zei paar minuten opnemen zwart beeld, maar heb eigenlijk geen opnames gehad die mislukt waren als ik ze volledig opnam.. Greetz Prdehoop
jepe Geplaatst: 13 december 2002 Auteur Geplaatst: 13 december 2002 @ Pr de Hoop, Voor de nieuwe soft er in te zetten, eerst terug naar fabrieksinstellingen of nieuwe pactch er overheen? Alvast bedankt. En op je site staan 3 patches, welke moet ik hebben?
prdehoop Geplaatst: 14 december 2002 Geplaatst: 14 december 2002 Hoi Jepe, Patchen daarna zenderlijst opnieuw laden, je zou eerst een fabrieksreset kunnen doen en dan patchen en dan zenderlijst inladen.. Zou de laatste 5-1 patch gebruiken.. Greetz, Prdehoop
jepe Geplaatst: 16 december 2002 Auteur Geplaatst: 16 december 2002 Ok ik ben er achter dat onder Windows xp de ontvanger wel aangeeft succes na inladen firmware maar er infeite geen verandering intern plaatsvind. Dus opgelet met XP. Nu heb ik dus de nieuwe firmware. Maar heet iemand een zenderlijst voor een 825 voor een draaibaar systeem die en beetje recent is?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen