IJsvogeltje Geplaatst: 14 december 2002 Geplaatst: 14 december 2002 Hallo, Bij deze vraag ik jullie, om een mail te sturen naar Echostar over het dubbellebeeld wat met enige regelmaat verschijnt. Op deze manier weten hun wat de klachten zijn, en kunnen ze er wat aan doen. De tijd met de 700 versie werkt bij mij naar behoren. Groeten, ijsvogeltje...
prutsie Geplaatst: 14 december 2002 Geplaatst: 14 december 2002 welk type ontvanger ? hebben meer mensen hier last van ? (ik niet). Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
crazymans Geplaatst: 14 december 2002 Geplaatst: 14 december 2002 Heb ik al gedaan (met schermkopie !!!) Maar omdat er een bypass is (ff uit&aan) krijgt het terecht geen hoge prioriteit. Ook heb ik het tijdsprobleem aangemeld wat nog steeds niet is opgelost (wel beter geworden), en een DBEditprobleem als je verborgen zenders gebruikt. Nog weinig reactie gehad. ```````,,, ``````(- o)`````` Niets is helemaal waar, -oOO--(-)--OOo-- en misschien zelfs dat niet! Echostar 5020 Samsung SPVR801 VU+ Duo/Enigma2/Openpli
Gast Geplaatst: 14 december 2002 Geplaatst: 14 december 2002 in ieder geval bij de 808 VIA CI ontvanger. Ik heb onlangs zo'n ontvanger mogen installeren bij een kennis, die heeft nog geen internet, maar Ik zal namens hem ook een mailtje sturen over zowel dubbel beeld als klok probleem. ***geen-reclame***
IJsvogeltje Geplaatst: 14 december 2002 Auteur Geplaatst: 14 december 2002 Het gaat inderdaad om de Echostar 808 met 2CI en/of Viaccess. Dank voor de reakties en afwachten maar. ijsvogeltje...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen