Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vreemd genoeg krijg ik de Flash niet in het vakje geladen daar waar het thuishoort.

Ik kan alleen intern en extern vakjes inladen.

Ik heb Chipcat xp ook al geprobeerd.

Geplaatst:

Dat is misschien typisch, maar C + draait er wel op, andere coderingen krijg ik niet.

Moet de flash dan ook niet in het flash vakje komen?

bedankt voor je reactie.

Geplaatst:

Er zijn mij een paar dingen niet duidelijk:

A heb jij een goldkaart of een funkaart

B heb je de handleiding voor chipcat op de site van Duwgatie al gelezen.

C Is je ontvanger gepatched

Je kunt in chipcat 2 files invoeren "data 1" en "data 2". In data 1 komen altijd de programma's voor de kaartprocessor te staan (dus flash). In data 2 komt de eeprom file te staan. De int. eeprom gaat via een omweg, maar deze heb je bij een funkaart niet nodig

Geplaatst:

Ik heb een funcard. Purple Fun Galaxy staat er op.

Ik heb de

site van duwgati doorgelezen en wat mij niet duidelijk was: er wordt alleen bij de uitleg op de externe eeprom geprogd. Moet de flash niet afzonderlijk worden geprogd zoals je ook met de Gold deed?

De ontvanger is gepatched met V1.0a, waar ik de F*l*z niet van kan vinden alleen C*n*l D*g*t*l doet het, dit terwijl alle andere ook in abbo staan. [color:"green"] [/color]

Geplaatst:

Bij 1 laad je de Flash en bij 2 de EXTERNE eeprom. Met de interne eeprom doe je niks.

Succes.

Groeten Harry

Geplaatst:

Als je de flash in 1 en de externe eeprom in 2 hebt geladen, klik je op programmeren en alletwee de files worden dan geprogrammeerd. Dit is dus makkelijker dan jij gewend bent.

Als ik je vraag goed begrijp zoek jij f*l*z speciaal voor V1.0a. Deze zul je niet vinden. Je hebt 5 in 1 files nodig. Pas dan kan je deco gebruik maken van de andere coderingen.

Tip: Gebruik de zoekfunctie van dit board en zoek eens op v1.0a en op 5(6) in 1.

Geplaatst:

Ja, inderdaad je hoeft dan alleen nog maar de externe eeprom aan te klikken en laden maar.

Nu alleen de goede F*l*z nog.

Asscom v1.0a fun mastera

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen