jepe Geplaatst: 15 december 2002 Geplaatst: 15 december 2002 Ik heb al diverse keren nieuwe soft in geladen. maar blijf bij alle gecodeerde zenders uitval houden. (dus beeld even zwart of even beveroren)(Ik gebruik MM soft pentacrypt 1.09). Elke keer is er de boodschap succes na in laden nieuwe soft. Maar op het menu van de 825 is steeds nog te zien sofware versie 187, dus op het ontvangers menu mbt software versie ontvanger. Is dit normaal? Kan er soms iets fout gaan doordat ik windows xp gebuik?
Gast Geplaatst: 16 december 2002 Geplaatst: 16 december 2002 Als jij pena in je MM laadt zal dat niet te zien zijn in je system parameters maar in het common interface menu Je hebt ook geen patch nodig als je een MM gebruikt gewoon de orginele firmware gebruiken Kijk eens in je common interface menu wat voor crypt versie je in je MM hebt zitten Je moet ook even in het common interface menu gaan en dan op de ingebruikte ci slot gaan staan dan op enter drukken dan naar settings gaan en dan goalkeeper aanzetten succes
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen