Jump to content

Nederland 1 t/m 3 en C+ op zwart

Guest

Recommended Posts

Momenteel zijn de zenders NL 1/3 en C+ 1/2 al enige tijd op zwart. Het vreemde is dat teletext het wel doet. Ook de andere zenders werken normaal. Hebben meer mensen dit probleem of lig het probleem bij mij?<P>------------------<BR>

Hier doet RTL 4/5 en discovery enz het nog wel. Waarschijmlijk 1 freq de mist in. Het rare is dat teletext het op alle zenders het gewoon doet, er komt dus wel signaal over. Nah afwachten maar weer.<P>------------------<BR>

Hmz, is c+ aan het fokken, of hebben ze stiekem van chid ofzo gewisseld? Iemand de logger al uit de kast gehaald?<P>Exposure wacht af...<BR><P>------------------<BR>

zit waarschijnlijk weer wat mis bij C+ want ze hebben net de betroffen kanalen op FTA gezet wink.gif<BR>

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Vals alarm, alles doet 't weer. Jammer, ik vondt het wel weer eens tijd worden voor wat tumult op het irdeto front smile.gif<P>Mzzls, Exposure<BR><P>------------------<BR>

Er zijn hoogstwaarschijnlijk wat transponderprobleempjes geweest.<P>Aangezien alles weer werkt sluit ik hiermee deze topic.<P>------------------<BR>Satshow <BR>Moderator Frequentie's,feeds & settingslijsten.

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.