Ga naar inhoud


Na 1.04nk geen ftp toegang?


iTiSi

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Na image 1.04nk in de box geladen en erna een flash erase gedaan kom ik niet meer met ftp op de box. Pingen gaat nog wel goed en de nieuwe webinterface kan ik ook gewoon zien en gebruiken.

De melding in het ftp programma is: Error-connection refused!

Met de verkenner op ipadres gaat ook niet en dat ging eerder ook goed. Hier krijg ik de melding: Windows cannot access this folder...a connection could not be established.

 

Gebruik het normale user:password (root:dreambox)

 

Voor ik de boel weer terugflash naar 1.02 wil ik graag weten of meer mensen dit ook hebben? (gehad)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


ja krijg nu ook bootmeldingen. Heb je wel een flash erase gedaan? Deze 1.04nk werkt tot nu toe perfect.

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

lol, mij wel in de voorgaande versies, alleen met die nk dus niet...

 

eerst is hij een tijdje bezig met formatteren en dan zegt hij "creating filesystem failed".

 

ik zal eens een oudere image erin gooien, opnieuw formatteren en daarna met de nk image weer proberen om hem ext3 te maken...

domme vragen bestaan niet, domme mensen wel.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, in mijn geval heeft de hd formatteren geen zin, ik kan m'n mp3's er toch niet opzetten zonder netwerktoegang. Waar ik wel benieuwd naar ben is of de upload snelheid naar hd toe wat sneller is geworden. Van de schijf afhalen ging al vlot...

 

Waarschijnlijk kan ik nu sneller het image weer flashen dat wachten op het verlossende antwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...