Ga naar inhoud


kastje met smartcard


Gast

Aanbevolen berichten

Ik weet dat deze post eigenlijk niet thuishoort op dit board maar ik waag de gok!<P><BR>Ik heb vandaag van iemand in Z*l** gehoord dat hij een kastje heeft (geen schotel) waar hij o.a cinedom kan ontvangen.<P>Het abonnementsgeld is voor dat kastje vrij prijzig<P>Het kastje werkt met ook met een smartcard net zoals de digitale ontvangers<P>Nu heb ik een paar vragen hierover:<BR>Wat is het voor kastje?<BR>Kun je er ook kaartjes voor proggen zodat je alles hebt?<P>Hebben er ook andere users iets van gehoord?<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Cinedom doet me meer denken aan een d-box voor de (Duitse) kabel. Volgens mij gaat daar ook Irdeto door, geen viaccess. Verder de smartkaart en ik dacht dat de bekende kaartjes daarmee ook te gebruiken zijn. Dit zijn veronderstellingen, zeker weten doe ik het ook niet maar Mr. Zap doet mij meer aan kastjes voor o.a. Big Brother denken.<P>------------------<BR>* Things are only impossible until they are not *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat hier om een kabel versie van de D Box ,Hier zit dus geen satelliet tuner in maar een gewone kabel tuner.<BR>Verder is de ontvanger identiek aan de satellietversie en werkt ook gewoon met het betacrypt systeem zoals dat in duitsland gebruikt wordt door Premiere World.<P>------------------<BR>edited by Tech smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan ik dus gewoon een irdeto kaart proggen en dan zal ie moeten werken???<P>Trouwens die Mr. Zap kastjes voor Big Brother daar kun je ook heel veel andere dingen mee doen en ontvangen heb ik gehoord<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over mr.zap gesproken, ik heb z'n kastje + kaart maar geen abo....<BR>Zijn er mogelijkheden om de kaart te bewerken of een goldwafer te gebruiken???<BR>Of bestaat hier al ergens een forum over?<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...