Ga naar inhoud


nergens meer een aston cam meer verkrijgbaar!!!


Gast

Aanbevolen berichten

Eenieder die een lijstje met dealers in Frankrijk of België wenst te ontvangen stuur dan je e-mail adres naar callsign.viper@belgacom.net<P>Lijst wordt kortelings toegestuurd.<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Eeh, uit zeer betrouwbare bron heb ik vernomen dat de aston seca cam's Eind december weer leverbaar zijn voor een bedrag van 325 gulden incl. btw!!<BR>Leuk kerstkado misschien...even geduld a.u.b.<BR>Mzzls<P>------------------<BR>DRZ

Link naar reactie
Delen op andere sites

Anders weet ik in apeldoorn ook nog een bedrijf die er een stuk of dertig heeft , één nadeeltje,hij verkoopt ze alleen in combinatie met een nieuwe ontvanger , wat aan de ene kant begrijpelijk is.<P>------------------<BR>Greetz Tech smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

nog sterker mijn dealer heeft een paar astons cams binnen die het niet doen wat blijkt zit cryptoworks software in maar wel aston stikkers op de buitenkant <BR>groeten blokker<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 maanden later...

Het was me nog niet opgevallen; maar volgens mij zijn die Aston 1.05 cams nog steeds los te koop.<BR> <A HREF="http://www.****.com" TARGET=_blank>www.****.com</A> gewoon in NL, winkel, PIN en postorder. (fl. 359,=)<P>Ik heb er zelf ook wel eens wat gehaald en ik vind het een goed adres (niet goedkoopste)<P>c-ya !<P>Geen links naar commerciele bedrijven.<BR>Viewer, dat moet jij toch weten???<BR> confused.gif" border="0confused.gif" border="0confused.gif" border="0<p>[ 14-08-2001: Message edited by: satkeumes ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

hebben jullie wel naar de posting datum gekeken. is meer als een half jaar oud 11-2000 !!!<P>nog geen probleem met cam modules zo als ik weet.<P>gr.<BR>Satbikkel

ik zal ook eens opscheppen:

humax5400, humax5400Z,philips 6072, 2x nokia dbox2 kabel, 1x nokia 9500 sat,

sagem dbox2 kabel, samsung 9401r kabel en een lege bankrekening

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...