Ga naar inhoud


season interface 2


Aanbevolen berichten

Ik heb een season interface 2 bestelt. Daar wil ik in de toekomst mee gaan spelen. Ik zal dan ook goed door het forum lezen en niet gelijk allerlij vragen stellen die al gesteld zijn. Maar ik heb wel 1 dringende vraag kan ik men cam slopen als ik hiermee ga spelen. Ik las dat er een spanning van ongeveer 5-6 volt op de season interface 2 aangesloten moet worden.

 

Als ik de cam niet wil beschadigen wat moet ik zeker dan niet doen!!!

 

Alvast bedankt

 

Humaxxx

2x Dreambox 8000 openpli 7.2
19 & 23 east

Link naar reactie
Delen op andere sites


BIJ MIJ NIET!

Mijn interface is 1 maand oud en heeft geen voeding nodig. Geen adapter, geen transfo, niets. "Plug and play"

En waarom vind je hier niets over? Waarschijnlijk omdat niemand zich ooit de vraag gesteld heeft en het zichzelf zal uitwijzen. De Interface (Season2) die ik gekregen heb was een printkaartje met wat componenten er op en een seriële kabel er aan. Indien hier nog een voeding aan moet is het model verkeerd gemaakt want er is daar niets voor voorzien.

Er zijn modellen waar je wel een voeding nodig hebt, maar dat zal je vlug zien. Dat model is met "toeters en bellen" zoals men het ergens omschreven heeft. Die heeft een extra voeding nodig om die "toeters en bellen" in leven te houden terwijl je die extra's niet nodig hebt.

Wil je het schema hebben van zo'n interface, dan stuur je mij maar een PM.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...