Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Is het nog bij iemand gelukt om naar B4U movies op sirius te kijken met de emu.

 

Medos

  • 1 maand later...
Geplaatst:

Ik heb mijn MM1.01 gemodificeerd naar 1.04, waardoor Conax licht geeft. Ik ga ervanuit dat in deze penta-versie alleen de k**ys voor Thor zijn ingevoerd. Maar ben ook benieuwd; Is het iemand nog gelukt om B4U Siris te openen hoe dan ook (seasen, aanpassen penta etc.?

 

 

Groet,

Mard

Geplaatst:

hi

Ik gebruik de dreambox, en kan bijna alles ontvangen behalve b4U <img src="/ubbthreads/images/graemlins/frown.gif" alt="" />.

het wachten is dus op de key's van b4u.

 

groetjes,

 

Sahil <img src="/ubbthreads/images/graemlins/frown.gif" alt="" />

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...