Gast Geplaatst: 7 januari 2003 Geplaatst: 7 januari 2003 Is het nog bij iemand gelukt om naar B4U movies op sirius te kijken met de emu. Medos
Mard Geplaatst: 19 februari 2003 Geplaatst: 19 februari 2003 Ik heb mijn MM1.01 gemodificeerd naar 1.04, waardoor Conax licht geeft. Ik ga ervanuit dat in deze penta-versie alleen de k**ys voor Thor zijn ingevoerd. Maar ben ook benieuwd; Is het iemand nog gelukt om B4U Siris te openen hoe dan ook (seasen, aanpassen penta etc.? Groet, Mard
Gast Geplaatst: 20 februari 2003 Geplaatst: 20 februari 2003 hi Ik gebruik de dreambox, en kan bijna alles ontvangen behalve b4U <img src="/ubbthreads/images/graemlins/frown.gif" alt="" />. het wachten is dus op de key's van b4u. groetjes, Sahil <img src="/ubbthreads/images/graemlins/frown.gif" alt="" />
Aanbevolen berichten