cybermix Geplaatst: 11 januari 2003 Geplaatst: 11 januari 2003 Hallo is er al iemand in geslaagd om een funkaartje te laden voor een aston 1.03? bestaan hier trouwens files voor, kkom enkel software tegen voor goldkaartjes. of ben ik verkeerd?
FredjeV Geplaatst: 11 januari 2003 Geplaatst: 11 januari 2003 Ik weet niet zeker of ze niet bestaan maar waarom zou je? Een fun is gemaakt voor x in 1 sets. De aston (zeker de 1.03) kan maar 8 seca providers aan. Dit is waarschijnlijk ook de reden dat de files er niet (of verschrikkelijk weinig zijn). Als je nu echt met de aston wil spelen kan je beter een GW-tje regelen. Waarschijnlijk hebben genoeg mensen er nog wel een in de kast liggen welke niet meer gebruikt wordt. Fred Rebox RE8500 V2.11.34
rienk Geplaatst: 12 januari 2003 Geplaatst: 12 januari 2003 zijn er wel hoor maar is al weer een tijdje terug dat ik daar mee bezig ben geweest dus om nu even 123 tezeggen waar tja maar lijkt mij toch niet zo moeilijk om zelf even verder tekijken zal vast nog wel ergens wat staan Rienk
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen