Ga naar inhoud


Nieuwe Europese wetgeving


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi allen.<P>Op het duitse irdeto4free las ik dat er vanaf 28.05.2000 een nieuwe wet gaat gelden die het illegaal maakt om kaarten open te zetten, OOK voor kanalen waarop je niet kunt abonneren!<P>Een vraag aan de Webmaster: wat betekent dat voor deze site? Kun je beter nu zeggen dan 1 dag voordat het ingaat! <P>Een vraag aan iemand die wat meer hierover weet: Kun je deze nieuwe regel eens uiteenzetten? Betekent dit bijvoorbeeld dat ik nu WEL een sky-abo kan nemen in Nederland? Als de auteursrechten europees worden, dan zou dat moeten kunnen... <BR><P>------------------<BR>^^^ nutteloze stippellijn ^^^

Link naar reactie
Delen op andere sites


hi . waar dacht je dat deze server stond ?<BR>niet in nederland natuurlijk. nee staat vast wel op een plekje waar het europees recht niet geld. de heren die dit moois hier hebben opgezet hebben echt eerst wel hun huiswerk gedaan .<P><BR>gr djazzie<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Texas was het toch? smile.gif<BR>Ben vorig jaar op vakantie geweest in USA, veel verder zijn ze daar al, ppv enz.<BR>Groeten, Exposure<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt de site misschien beter overplaatsen naar de FILIPPIJNEN.<P>Daar schijnt wel meer te mogen.. smile.gifsmile.gif<P><BR>(even zonder stippellijn, soms vergeet ik het vinkje uit te zetten..)

Link naar reactie
Delen op andere sites

<A HREF="http://europa.eu.int/eur-lex/nl/lif/dat/1998/nl_398L0084.html" TARGET=_blank>http://europa.eu.int/eur-lex/nl/lif/dat/1998/nl_398L0084.html</A> <BR> <BR> <BR> <BR>Het moet worden beslist worden op 20.5.2000 . Dan stemmen ze op dit voorstel.<BR> <BR>Ik heb het een beetje doorgespit maar dit is wel de kern smile.gif<BR> <BR> <BR>Artikel 3 <P>Internemarktbeginselen <BR>1. Elke lidstaat neemt de maatregelen die nodig zijn om de in artikel 4 genoemde activiteiten op zijn grondgebied te verbieden en om te voorzien in de in artikel 5 genoemde sancties en rechtsmiddelen.<BR>2. Onverminderd lid 1 mogen de lidstaten om redenen die te maken hebben met het door deze richtlijn gecoördineerd gebied, geen beperkingen stellen aan:<BR>a) het verrichten van beschermde of verbonden diensten vanuit een andere lidstaat;<BR>B) het vrije verkeer van uitrusting voor voorwaardelijke toegang.<P>Artikel 4 <P>Inbreuken <BR>De lidstaten verbieden op hun grondgebied de volgende activiteiten:<BR>a) het vervaardigen, invoeren, verspreiden, verkopen, verhuren of in bezit hebben voor commerciële doeleinden van illegale uitrusting;<BR>B) het installeren, onderho**** of vervangen voor commerciële doeleinden van illegale uitrusting;<BR>c) het gebruik maken van commerciële communicatie om illegale uitrusting aan te prijzen.<P>Artikel 5 <P>Sancties en rechtsvorderingen <BR>1. De sancties moeten doeltreffend, afschrikkend en evenredig aan de mogelijke gevolgen van de inbreuk zijn.<BR>2. Elke lidstaat neemt de nodige maatregelen om ervoor te zorgen dat voor verrichters van beschermde diensten wier belangen door een op zijn grondgebied gepleegde inbreuk als bedoeld in artikel 4 zijn geschaad, passende rechtsvorderingen openstaan, zodat zij bijvoorbeeld schadevergoeding kunnen vorderen of om een rechterlijk bevel of andere preventieve maatregelen kunnen verzoeken en, in voorkomend geval, de verwijdering van de illegale uitrusting uit het commerciële circuit kunnen vorderen.<BR> <BR>Let op het word comercieel and de relatie ervan.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel voor deze geweldige uitleg.<P>Deze site BLIJFT!!!!<BR>Wij zijn niet bang voor de grote boze wolf.<P>TEXAS RULEZ!!!!<P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat niet goed met digitale sateliet ontvangst.<BR>Het feit is dat iedere nederlander die op de cabel al moet betalen voor een gecodeerde c+ en komt er een wetgeving bij dat doet toch de deur dicht dit reukt naar een corupte zooi.<BR>Schotel is toch een vrijheid die ook vast staat in de nederlandse wetgeving? Het is het een of het andere. Wat betrefd de meeste sat zaken in nederland moeten hun mond helemaal dicht houden want die verdienen nog steeds een heleboel geld met deze ilegale forums. Laten we nu gewoon doen en geef iedereen de keus ik ga ilegaal of niet. Ik kies ilegaal want ik ben al genoeg leeggezogen door dit soort prakteiken. Als bv c+ geld wil verdienen ga dan commercieel dat is gewoon de enige en goede manier. <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijns inzien gaat het de komende tijd alleen maar beter worden op digitale schotelgebied. Steeds meer mensen zullen in de komende tijd de sprong van kabel naar schotel maken omdat de kosten van de geprivatiseerde kabelboer voor het ontvangen van signalen de pan uit gaan rijzen met allerlei pakketjes die extra aangeschaft moeten worden om de meest bekende tv zenders in de recente toekomst te kunnen zien. We weten allemaal dat C+ een zooitje is maar volgens zeggen is dit nog heilig met de contracten en service van een grote kabelboer zoals UPC.<P>Wat betreft het verdienen van Satzaken hieraan. Ja het zijn allemaal commerciele zaken natuurlijk maar een ieder beslist zeker toch zelf of je je voor je gevoel wel of niet laat uitkleden door z'on satzaak<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een hoop tamtam, maar weinig muziek! Er gebeurt voorlopig natuurlijk helemaal niets, want voor dat de diverse landen hun gerechtelijke administratie hebben bijgewerkt, zijn deze maatregelen waarschijnlijk al weer achterhaalt door de steeds snellere evolutie.<BR>En verder: ik vermoed dat de meeste SAT4ALL bezoekers oud en wijs genoeg zijn, om te begrijpen, dat een strijd kabel/satelliet gewonnen gaat worden door de partij, die het meeste geld kan mobiliseren, en niet door de gene die de beste kwaliteit levert aan de consument.

Link naar reactie
Delen op andere sites

MAAK JE NIET DRUK ZIE HET ALS PC SOFTWARE, MUZIEK CD BRANDEN EN ZO ZIJN ER MILJOENEN ILLEGALE KIJKERS. HET IS GEWOON ONMOGELIJK HIER IETS AAN TE DOEN. ZEG MAAR NIETS<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,<BR>het is natuurlijk logisch dat iemand die iets verkoopt daar zijn prijs voor wil hebben.Tenslotte als de mannen van de PayTV<BR>geen brood eten dan doen ze gewoon niet uitzenden.<BR>De andere kant is dat ze het aanbieden op een<BR>manier waarop een ieder toegang heeft op de<BR>versleutelde signalen.<BR>Ik kan het wel begrijpen dat ze dit probeeren te beschermen.Zou ik ook doen !<BR>Leuk is nog steeds dat de EU zegt : Beschermen is maar gedeeltelijk onze zaak.<BR>Wij beschermen het feit dat de aanbieders de eenigsten zijn die er geld aan verdienen, MAAR als jullie er niet voor kunnen zorgen dat de codeering van dusdanige aard is dat mensen thuis het ongedaan kunnen maken dan doen jullie niet je best. (Dikke bult ,eigen schuld).<P>Toch moeten we uitkijken. Zodra ze maar even iets kunnen ontdekken waar ze deze (onze) activiteiten om zeep kunnen helpen komen ze<BR>'an force' !<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...