Ga naar inhoud


Aankondiging werkzaamheden


Gast

Aanbevolen berichten

Namens het sat4all team wil ik jullie op de hoogte stellen van het volgende.<P>In verband met de aanschaf van de licentie van het UBB board zullen er in de komende dagen werkzaamheden aan het board worden uitgevoerd. Tijdens deze werkzaamheden zullen enkele veranderingen in de grafische vormgeving van het board noodzakelijk zijn. Verder zullen de veranderingen die besloten zijn tijdens de modvergadering van Sat4all, daar berichten wij jullie binnenkort over, dan gelijk worden doorgevoerd.<P>Wij vragen jullie begrip dat er noodzakelijke grafische veranderingen zullen plaatsvinden.<P>In verband met deze werkzaamheden zal het board voor kortere of langere tijd op bepaalde momenten dicht zijn. Ook hiervoor vragen wij begrip...<P><BR>Satwatcher<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ok mensen fijn dat jullie doorgaan,het is al zo'n fijn board op mijn page als ik die mag noemen kunnen ze ook terecht voor programa's en files..<BR>Werkze en maak er iets moois van<BR>home.wanadoo.nl/midiman<P>Ad<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...