Gast Geplaatst: 11 januari 2003 Geplaatst: 11 januari 2003 Goedenavond, Ik heb op een bepaalde site keys gevonden. Naam mag ik zoals men dat wil niet geven en om dit board te behouden geef ik daar mijn medewerking aan. Nu is mijn vraag het volgende. Er staat inde 0c key ** ** ** ** ** ge en ke y* ad wat kan ik hiermee aanvangen en hoe moet ik dit op een funcard zetten met welk programma. Ik gebruik chipcat 2.3 en de mastera III en een funcard. met vriendelijke groet, olav12
Bocky Wocky Geplaatst: 11 januari 2003 Geplaatst: 11 januari 2003 Ook het plaatsen van keys is niet toegestaan. Verder zijn er meerdere mogelijkheden voor het bewerken van je funcard. Ik gebruik zelf vaak Picbined, maar er zijn er meer. Begin eens met lezen bij Duwgati, dan kom je er vast wel uit. There are 10 kinds of people in the world. Those who understand binary numbers and those who don't.
Gast Geplaatst: 11 januari 2003 Geplaatst: 11 januari 2003 Als je echt een funcard hebt dan kun je 6in1-files downloaden en hoef je niks meer zelf in te vullen en kun je ze zo op je kaart zetten. Je decoder moet dan wel gepatched zijn. Wil je ze toch zelf invullen dan kun je een editor downloaden. Kijk maar ens op deze site: Duwgati Groeten Harry
Gast Geplaatst: 12 januari 2003 Geplaatst: 12 januari 2003 Hoe bedoel je met je decoder moet gepatched zijn. Bedoel je daarmee je cam of de reciever. De 6in1 file, moet je die gewoon inladen in je funcard. Ik heb wel een aantal van die files, maar hoe gaat dat precies en wat moet je precies hebben. Vr. Gr. TazzMania *** Ooit een leek gezien met satteliet? Ik wel in de spiegel.
spyropit Geplaatst: 12 januari 2003 Geplaatst: 12 januari 2003 Eerst moet je kijken welke f*l*s bij je ontvanger horen. Als je deze hebt moet je ze proggen op je fun card.Dit kan je het best doen met chipcat.Eerst de flash-f*l* en dan de eeprom f*l* laden.Zien dat je de juiste compoort hebt ingesteld.Maar alle nodige uitleg vind je op hier
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen