skoet Geplaatst: 11 januari 2003 Geplaatst: 11 januari 2003 kun je met een originele asscom of philips ontvanger dmv een patch ook andere coderingen dan seca vrijschakelen??? zo ja wat is dan het voordeel van een magic module of ucas ten opzichte van een gepatchte door anaal+ goedgekeurde ontvanger??? of krijg je met een gepatchte ontvanger alleen de seca 1 gecodeerde zenders? Ik hoop dat jullie me kunnen helpenwant ik kom hier echt niet uit, ook niet door het lezen van andere topics Xtreme-asscomm reference-moteck sg-2100-visiosat 75cm-alps twin lnb-mastera4-fun4-gw
Gast Geplaatst: 11 januari 2003 Geplaatst: 11 januari 2003 Van de phillips weet ik dat je hem kan patchen zodat ie meer coderingen aan kan. Magic module kan nog meer coderingen aan dus nog meer voordeel (in de toekomst gezien dan) Ucas weet ik niet zoveel van af heb alleen hier op forum gelezen dat ze problemen kunnen geven (vermoorden van hardware) Of je met een gepatchte reciever alleen de seca 1 kanalen kan zien ..... nee ook kanalen in andere coderingen Volgende keer even de zoekfunktie gebruiken dit alles is al lang en breed meerdere malen langsgekomen op dit forum
Gast Geplaatst: 12 januari 2003 Geplaatst: 12 januari 2003 Skoet Natuurlijk kan je een Philips patchen. Daar kan gewoon alles mee ;-)). Je begrijpt wel welk merk deco ik heb. Maar ja, de Philips is te patchen en je kunt dan ook irdeto etc zien. Kijk even bij het Philps hoofdstuk op deze schitterende site en je word heeeeel veeeel wijzer. Suc6
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen