Ga naar inhoud


[Pioneer] probleem met vasthouden zenders


raptor

Aanbevolen berichten

ik heb een pioneer dbr-s200 nl met monoblock en 6.12 van dynamit,emtec 09-01 en nu doet zich het volgende voor.

 

deze problemen die ik nu heb zijn gekomen na het inzetten van de laatste nieuwe dynamit files.

 

soms slaat ie ineens op zwart en krijg ik alleen weer beeld door mn smartcard eruit te trekken,soms is het zelfs nodig de tuner helemaal uit te doen.

 

ook heb ik sommige zenders verplaatst naar een ander nummer echter wanneer ik de tuner uit doe dmv de schakelaar aan de voorzijde zijn deze kanalen weer weg en staan de oude zenders er weer voor in de plaats.

 

zijn er meer mensen met dit zelfde probleem en wat zou de oplossing kunnen zijn ????

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi,

 

Ik had op mijn deco 110nl ook het probleem dat de zenders na plm 15 à 45 seconden op zwart sloegen (Voornamleijk Franse zenders). Het bleek dat het Auto System op Seca stond. Dit kan je kontroleren mbv van + en B

Nadat ik het op None had gezet heb ik er geen last meer van.

 

Wim

Link naar reactie
Delen op andere sites

satori bedankt voor je tip nu blijven de zenders er wel in staan maar mn andere probleem blijft nog steeds,het gekke is dat het soms een hele avond niet gebeurd.

 

bij mn instellingen staat hij op all ipv seca maar ook als ik hem op none zet blijft dit probleem, met de dynamit 6.11 versie had ik hier echter geen last van.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...