Ga naar inhoud


bin & hex


Gast

Aanbevolen berichten

Tsja, na veel lezen en een financiele investering ben ik begonnen.

 

Veel software gedownload en enkele manuals.

 

Mijn ontvanger is een Echostar DSB 9800 (of 8900?). Kan ik daar dezelfde code voor gebruiken als voor een Nokia ontvanger? En zo niet moet ik dan de hex of de bin aanpassen?

 

Ik heb bin/hex en crd files gedownload. Ik zal deze vanavond eens op een gold kaartje zetten (mastera 2 programmer gekocht).

 

Kan ik mijn huidige gold kaartje uitlezen wat daar opstaat, zodat ik kan kijken wat de verschillen zijn met het te 'branden' kaartje als het niet werkt?

 

Ik heb ook een logger kaartje, ik heb wat software gedownload. Kunnen alle ontvangers, kanalen als discovery en Xzone aan? Ik heb volgens mij een irdeto ontvanger (echostar zoals eerder gemeld).

 

Als ik ga loggen en stel nu dat ik codes vind voor discovery of premiere world, kan ik die dan samenvoegen op 1 kaart?

 

Ik begrijp dat er op 1 goldkaart ruimte is voor 8 codes/kanalen?

 

Moet ik dan handmatig de codes samenvoegen tot 1 file, zodat ze samen op een kaart passen?

 

Of is het zo dat de bij de code van bijv. x-zone automatisch, de 'gewone' blauw en rood kanalen geactiveerd worden?

 

Alvast bedankt voor jullie moeite en de bestede tijd.

 

groet,

Link naar reactie
Delen op andere sites


WOOOH !, voor een beginner loop je wel erg hard van stapel; of heb je mischien al wat kennis ?, gezien je (vele) vragen krijg ik het idee dat je wel degelijk weet wat je aan het doen bent, maar dat het nu een keertje niet lukt... Kan me nu niet alle vragen herinneren, maar ja twee dingen op 1 kaart kan. Maar lees eens bij de bibliotheek van Dugawati, daar vind je de meeste antwoorden, en via de links hier kom je alles tegen. Maar als je daadwerkelijk net begonnen bent geef ik je het advies om simpel te beginnen; grove foutjes maken al snel een deel van je investering waardeloos. Ben voorzichtig en vergaar dus op de gerenomeerde boards veel kennis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Keys downloaden van Internet en voor de Echostar op kaart zetten lukt.

 

Dezelfde kaart voor een Philips gebruiken lukt niet, is waarschijnlijk ook nog eens seca. Moet ik dan een andere pic en/of eeprom file gebruiken?

 

Ik heb al gezocht naar goede documenten over loggen. Het een en ander gelezen. Maar nog niet het ultieme document gevonden...

 

Ik neem aan dat ik ook kan loggen op een echostar dsb9800?

 

Groet,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...