Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo satvrienden ,

Ik had problemen met Wallbanger om het vakje view mediaquard logging window te openen nadat ik wat met het programma had gespeeld.

Hierna was het log scherm niet meer open te krijgen onder Mediaquard , wel onder Irdeto en Viacces.

Toen opnieuw Wallbanger geinstaleerd , geprobeerd op te starten vanaf diskette en nog steeds de zelfde problemen.

Zou Wallbanger dan toch iets in een ander mapje neerzetten dan alleen in de map Wallbanger??

Jawel een file met de naam Wallbanger.ini in het mapje Windows.

> Oplossing > Ga naar mapje Windows.

> Verwijder Wallbanger.ini.

> Ga terug naar mapje Wallbanger.

> Start Wallbanger opnieuw op en een nieuwe

Wallbanger.ini wordt aangemaakt in het

mapje Windows.

Hopende meer mensen die het zelfde probleem hebben of in de toekomst tegen komen via deze weg te hebben geholpen , wens ik ieder veel plezier met de hobby , vr.gr.

Zilverster

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Geplaatst:

Ster,

je hebt van mij een 5 sterren gekregen.

Niet voor de inhoud van je bericht,

wel voor de strekking van je bericht.

En die is IK WWIL MIJN MEDE HOBBIERS HELPEN.

Avensis

Geplaatst:

@ ster

wallbanger op de hd en alles werkt perfect.

maar vanaf een floppy met wallbanger of een ander log programma werken heb je te weinig geheugen vandaar jouw problemen.

ibby

Geplaatst:

Ibby ,

Hallo , ik heb geen problemen om wallbanger vanaf diskette te draaien.

Ik heb alle 8 standaard files op diskette staan , 1.078.272 bytes in gebruik en nog 379.392 bytes vrij , dus ook nog wel 2 KB vrij voor de .ini die wallbanger aan maakt op C:\windows\wallbanger.ini.

Ik heb e.e.a. ook alleen maar geprobeerd om achter de oorzaak van mijn probleem te komen.

Mijn probleem was dat mijn wallbanger.ini file defect was geraakt , nadat ik wat met het programma had gestoeid en dus iets moest proberen om te voorkomen dat ik windows opnieuw moest installeren.

Dit was volgen mij de gemakkelijkste manier om er achter te komen waarom het programma niet meer liep , terwijl hij op mijn andere PC draaide zonder problemen.

Zo ben ik er dus achter gekomen dat wallbanger een .ini aanmaakt onder het mapje windows.

In ieder geval bedankt voor je reactie , vr.gr.

Zilverster

Geplaatst:

avensis ,

Hallo , bedankt voor je reactie , heel leuk om een berichtje terug te krijgen en vooral als het zo positief is.

We zijn op de wereld om elkaar te helpen niet waar ?

Ik had zelf al een paar uurtjes besteed om mijn probleem op te lossen en als je dan mensen via deze weg kunt helpen om de verloren tijd beter te besteden , dan is dat mee genomen.

Ik stop zelf erg veel tijd in deze hobby en als je dan een dom probleempje tegen komt kost dit allemaal kostbare tijd.

Deze tijd besteed ik liever om problemen op te lossen waar ik al tijden mee bezig ben en mis dan wel eens de antwoorden op de door mij gestelde vragen in de verschillende forum's.

Als ik dan zelf de oplossing heb gevonden , dan plaats ik dat met plezier , zodat ook een ander hiervan kan profiteren , m.vr.gr.

Zilverster

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen