Gast Geplaatst: 9 juni 2002 Delen Geplaatst: 9 juni 2002 Ik ben momenteel in het bezit van een geheel legale Philips 6073. Niet gepatched en met een legale kaart. Toch hobby ik graag met een kaartje en zie dan ook kans om een goldcard te beschrijven met mijn mastera III. Nu ben ik eigelijk een beetje gek geworden van deze hobby en wil zodoende nog een tweede deco aanschaffen. Ik heb al begrepen dat ik dan de keus moet maken tussen een Hyundai, samsung of natuurlijk de Humax. Deze apparaten werken allemaal met een cam. Nu is mijn vraag de volgende: Volgens wat ik lees wordt er niets gedaan aan mijn philips als er een overgang komt naar seca2. Zouden dan ook de cam's van de seca gewoon blijven werken??? Of moet die dan vervangen worden???? Ik weet dat seca2 nog niet duidelijk genoeg is, maar weet iemand hier misschien een antwoord op. Kan ik op korte termijn toch nog een nieuwe deco kopen. Alvast dank voor het antwoord. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 9 juni 2002 Delen Geplaatst: 9 juni 2002 @jan50 Het beste is als je de voorgaande topics leest over seca 2 dan weet je dat momenteel seca 2 nog niet werkt met een Aston c.i. ,waarschijnlijk later wel maar dit is niet zeker. Mgv.Ido. Hoge bomen zijn lange planken!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 9 juni 2002 Delen Geplaatst: 9 juni 2002 Dagelijks lees ik de topics van seca en seca II net als de beginners vragen en de site van duwgati. Maar waar het bij mij knelt, is dat er kennelijk in mijn philips doos een seca is ingebouwd en op bv een humax een seca cam moet worden geplaatst. Zijn wij hier in NL alleen maar degene die met een ingebouwde seca werken of worden de cam's niet in het buitenland gebruikt. Ik heb wel gelezen dat Spanje alleen huur(leen) deco's heeft. De vraag blijft dus nog steeds of iemand daar al iets van weet. Ik praat dus niet over een illegale kaart, maar gewoon met een legale kaart en cam Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 9 juni 2002 Delen Geplaatst: 9 juni 2002 Canal + in Spanje installeert met name een "eigen merk" deco wat een Pioneer is (staat achterop). Als je een decoder koopt die nu goed tot all-cam is om te toveren dan zal die "vast wel" tot seca-2 cam om te bouwen zijn. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten