Ga naar inhoud


het gedonder is begonnen geen C+France meer


Gast

Aanbevolen berichten


Geinig! Ik was gisteren wat aan het testen en had inderdaad frankrijk op staan. ineens viel het beeld weg en kwam terug en toen zag ik op mijn schermpje (voyager) dat ze op key 0c zaten. Zijn er vroeg bij... <BR>Wat ik continu zie zijn uploads over key 02 (82) van Absat (000F). <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idem bij mij, sinds gisterenavond geen Canal+ Frankrijk meer. Aangezien ik zelf mijn kaarten niet kan programeren, terug naar de satelliet-boer... Weet iemand of de nieuwe codes volgende maand dan wel weer zullen automatisch updaten, of is dat iedere maand hetzelfde liedje.<P>Pieter<P>------------------<BR>

Visiosat Big Bisat 5W - 19,2E - 23,5E - 28,2E      (Atlantic Bird & Astra 1, 2 & 3)
Rebox RE-2200HD HD-ontvanger (Astra 1 en 3) - VU+ Duo (Enigma 2 met CCcam & officiële canal digitaal module)
M-7 Telesat officiële box 
Sony HX-850 (40 inch)                                            Sony W85C (65 inch)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De verwachting is inderdaad dat een heel groot gedeelte van de nu public zijnde AU files deze maand zullen uitvallen en dat we weer elke maand met de editor nieuwe keys in de files moeten gaan zetten en elke maand weer opnieuw een kaartje moeten gaan proggen.<P>Handelaren zullen hier heel blij mee zijn frown.gif<P>Misschien is het voor jezelf en voor de geldkist toch maar beter is om zelf de materie onder de knie te zien te krijgen smile.gif<P>Overigens zullen nieuwe AU files naar verluidt niet meer op grote schaal public komen als de laatste maanden het geval was.<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR> (...) Handelaren zullen hier heel blij mee zijn frown.gif<P>Misschien is het voor jezelf en voor de geldkist toch maar beter is om zelf de materie onder de knie te zien te krijgen smile.gif<P>[/b]<HR></BLOCKQUOTE> Inderdaad, want mits je de spullen (hardware) hebt, is het niet moeilijk<P> <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR> Overigens zullen nieuwe AU files naar verluidt niet meer op grote schaal public komen als de laatste maanden het geval was. [/b]<HR></BLOCKQUOTE><P>En ook dat lijkt mij verstandig, want niemand schiet er iets mee op als ze zo bekend worden, dat ze precies 1 maand meegaan en dat vervolgens de keys geblokkeerd worden.<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja nou nog een handige sodemieter die uit kan leggen welke programmer met welke sofwaere de aangeboden keys kan omtoveren tot werkende au file,de slapeloze nachten en nada resultaat heb ik al gehad een zetje in de goeie richting is welkom<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

inderdaad sat empire het schijnt dat over de uitleg van dat soort programma,s een soort taboe heerst.<BR>hoe moet een newbie aan die informatie komen?<BR>eerst lezen wordt er gezegd.maar nergens duidelijke informatie,alles is een beetje vaag betreffende dat punt.<BR>een goede uitleg zou op zijn plaats zijn,misschien iets voor de downloadzone.<BR>ik denk dat je daar een boel newbie,s een groot plezier mee doe,en het board een hoop domme vragen bespaart.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, ik heb gewoon de tijd en de mogelijkheden niet om zelf te gaan knutselen maar toch, ondanks dat heb ik hier op de PC wel van alles staan, zonder faq's. Ik weet niet alleen wat ik zou moeten doen maar ik zou de beneodigde hardware zelfs in elkaar kunnen solderen omdat ook schema's met tekeningen te krijgen zijn (is overigens niet eens nodig). Er is inderdaad best een informatie tekort maar de meeste haal ik toch wel degelijk weg op het internet. By the way: nieuwsgroepen... errug interessant, niet per se de Nederlandse. Kijk ook daarin.Zou hier alles komen te staan, dan verzeker ik je, dan heeft dit board het snel helemaal gehad. Het kan gewoon niet.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja gewoon iedere maand de nieuwe sessionkeys erin , en je hebt beeld.<BR>1x per maand even proggen. Is toch allemaal geen probleem.<P>Ident-003<BR>index=0c<BR>key=92 4c 94 01 c3 d3 12 81<BR>index=0d<BR>key=8a 6c 53 99 ac 8b 46 55<BR>index=0e<BR>key=42 64 5b 70 0d cd 69 89<P>Ident=004<BR>index=0c<BR>key=a7 5b 50 01 de 72 37 8a<BR>index=0d<BR>key=28 27 6c 95 05 82 d8 9b<BR>index=0e<BR>key=82 ce 00 16 07 5d 62 42<P>Thanxs Duck, had verkeerde log!!!<P>------------------<BR>Cu, John.<p>[This message has been edited by Johnnny1 (edited 30 November 2000).]

Met Vriendelijke Groet,

John

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...