Ga naar inhoud


Oud driver-pakketje gezocht


Gast

Aanbevolen berichten

Een tijd geleden heeft op sat4all een zip file gestaan waarmee bepaalde programma's als watercard, picmaster etc. kunnen opstarte. Hij bevatte o.a. tabctl32.ocx,FM20.dll en nog wat andere bibliotheekbestanden. Wie weet nog hoe deze file heet en waar hij te vinden is? De eerste twee bestanden heb ik wel kunnen vinden maar van de rest weet ik de namen niet en Picmaster geeft alleen aan dat vereiste bibliotheekbestanden niet gevonden kunnen worden. Alvast bedankt voor de tips.<P>------------------<BR>* Things are only impossible until they are not *

Link naar reactie
Delen op andere sites


Mijn dank gaat naar Texas !!<BR> rolleyes.gif<P>------------------<BR>* Things are only impossible until they are not *<p>[This message has been edited by BenBem (edited 23 June 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Sat4all, <BR>Mijn dank moet nog even wachten. C&C suite is een compleet progamma, maar ik zoek naar de verzameling dll's en ocx e.a. (zie mijn eerste vraag) die soms nodig zijn om bepaalde programma's te kunnen laten draaien waaronder o.a. Watercard. Volgens Teebee was het een verzameling van vrij oude files/drivers.<P><BR>------------------<BR>* Things are only impossible until they are not *<p>[This message has been edited by BenBem (edited 23 June 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Teebee, die link naar de visual basic files dat is hem, want met VB60 runtime doet PicMaster het niet. Jij verwees naar wat oudere die het soms toch beter doen. Kun je me die link nog eens geven ?<P>------------------<BR>* Things are only impossible until they are not *<P>Sorry, ik zal eerst C&C suite installeren, in mijn enthousiasme had ik al een antwoord ingetikt naar het half lezen van je bericht.<P>Als het werkt gaat mijn dank via Texas back to the old world.<p>[This message has been edited by BenBem (edited 24 June 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer Het werkt dus niet. C&C suite na toevoegen van wat ocx-jes aan de praat gekregen, maar Picmaster beweert nog steeds een van de vereiste bibliotheekbestanden niet te kunnen vinden. Graag dus nog de link naar de basic runtime files. (Niet die van de Microsoft site, die hebben nl het PicMaster gezochte onderdeel niet).<P>------------------<BR>* Things are only impossible until they are not *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Teebee, inderdaad Picmaster is niet veel, maar ik probeer bij het installeren van een nieuwe computer voor eigen gebruik zoveel mogelijk van dergelijke programma's uit. Dit weer om ook zo veel mogelijk van die aparte dll's en ocx-en e.d. geïnstalleerd te krijgen en dan later bij andere programma's niet tegen foutmeldingen aan te lopen. C&C kwam van de Poolse site en inderdaad geen volledige versie. Vroeg bij installatie zelf om aanvullende files, zoals al geschreven. vb60, de visual basic runtime die ik bij Microsoft vandaan heb, heeft niet alles wat nodig is voor bijvoorbeeld Picmaster. Wel vreemd, want ik dacht dat Microsoft alleen comleet spul had staan. Maar goed ik ga wel even zoeken naar een complete C&C suite. Bedankt voor het meedenken.<P>------------------<BR>* Things are only impossible until they are not *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb dat probleem van missing files kunnen oplossen door het progje FileFerret te installeren. Met dit progje kan je het www-net afzoeken naar de nodige dll en ocr-files.<BR> <A HREF="http://www.ferretsoft.com/netferret/download.html" TARGET=_blank>www.ferretsoft.com/netferret/download.html</A> <P>s6, Bambike<P>------------------<BR>

BigBisat (Astra 1-2-3-4, Hotbird, Eutelsat 9B, Thor en Turksat 42°). Dreambox 920 met dvb-c en dvb-s, Dreambox 7080 met 3x dvb-s en dvb-c, Dreambox8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...