Ga naar inhoud


PicCard 2.01


Gast

Aanbevolen berichten

Ik ben in het bezit van een Phoenix programmer en de PicCard 2.01 software. Het probleem is dat ik de instellingen van de software niet weet (met Irdeto lukt alles wel). Ik krijg dus geen keys op mijn seca card geschreven. Kan iemand mij uitleggen hoe ik PicCard 2.01 in moet stellen zodat ik de HEX-file naar mijn kaartje kan sturen ?? De Phoenix zit op com 2.<P>Alvast bedankt.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik neem aan dat je een wafer hebt (geen losse chips) en dus ook "through-PIC" moet programmeren (maw eerst een loader op de 16f84, daarna via die loader de BIN file in de 24c16 eeprom laden)...<P>...ik durf te wedden dat je bij Irdeto een echte loader gebruikt, terwijl je bij Seca de HEX file probeert te gebruiken die bij de BIN meegeleverd is.<BR> <BR>Doe dit niet want het is gewoon niet betrouwbaar. MAW gebruik bij het eerste stap - ook bij Seca - dezelfde loader die je voor Irdeto gebruikt. De seca HEX kan je dan wel op de PIC schrijven als je eeprom al gedaan hebt.<BR> <BR>2old<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by 2old4this:<BR><B>Ik neem aan dat je een wafer hebt (geen losse chips) en dus ook "through-PIC" moet programmeren (maw eerst een loader op de 16f84, daarna via die loader de BIN file in de 24c16 eeprom laden)...<P>...ik durf te wedden dat je bij Irdeto een echte loader gebruikt, terwijl je bij Seca de HEX file probeert te gebruiken die bij de BIN meegeleverd is.<BR> <BR>Doe dit niet want het is gewoon niet betrouwbaar. MAW gebruik bij het eerste stap - ook bij Seca - dezelfde loader die je voor Irdeto gebruikt. De seca HEX kan je dan wel op de PIC schrijven als je eeprom al gedaan hebt.<BR> <BR>2old<P></B><HR></BLOCKQUOTE><P>Mag ik uit eerdere info begrijpen dat de 24LC16 met een BIN-file en de 16F84 met een HEX-file geladen dient te worden?<BR>Hoe krijg ik op een V1.1 Piccard de BIN-file geladen?<P>Alvast bedankt,<P>met vriendelijke groet,<P>A.Boom <P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...