Ga naar inhoud


cam programa??


Gast

Aanbevolen berichten

hallo ,<BR>kan iemand mij vertellen welk programma ik nodig heb om van mijn irdetocam een allcam te maken (laptop heb ik .)<P>alvast bedankt....... <P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo,<P>De software voor de Cam om te laden werkt bijna niet binnen kort komr er software uit dat het ieder geval voor alle cam modullen gaat werken.<BR>Ieder geval even geduld<BR><P>------------------<BR>Op zoek naar de pakket DIGITURK op eutelsat7 graden. en allerlei nieuwe dingen !!!<BR>Het is cryptoworks en dat wil zeggen dat het viacces is.Wie kan mij daar mee helpen voor de keys.<BR>Alvast bedakt!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Simpel,<BR>deze vraag heb je ook elders op deze board gesteld, en ik heb mij antwoord daar ingetikd: <A HREF="http://www.sat4all.com/board/Forum2/HTML/000210.html" TARGET=_blank>http://www.sat4all.com/board/Forum2/HTML/000210.html</A> <P>Minnaar: ik heb er geen probleem met de software om zelf AllCAMs te maken. Het werkt niet met alle laptops kennelijk maar wel de meeste, en dan altijd in mijn ervaring met 100% betrouwbaarheid.<P>2old<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook geen idee maar misschien heb jij ook al wat binnen gekregen hoe of het moet<BR>MvG Fred<BR> <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by simpel:<BR><B>hallo ,<BR>kan iemand mij vertellen welk programma ik nodig heb om van mijn irdetocam een allcam te maken (laptop heb ik .)<P>alvast bedankt....... <P></B><HR></BLOCKQUOTE><P><P>------------------<BR>Spring1

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by SAT4ALL:<BR><B>van een irdeto cam kun je met een laptop geen allcam maken .-uit!<P></B><HR></BLOCKQUOTE><BR>ci module toch wel<P><P>------------------<BR>Spring1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad.<BR>Een Irdeto CAM is wel via een laptop in een AllCAM om te zetten, of zelfs in een FreeCAM.<BR>Via de pcmcia sleuf. Daar moiet ie dus inpassen. Dat gaat met iedere Irdeto (CI) CAM. <BR>2old<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals Sat4all al zei een normale Irdeto CAM, zoals in een MM9200/9500 kan NIET met een laptop tot een Allcam worden gemaakt. Daar is een hardware aanpassing voor nodig.<P>Praten we over een Irdedo Common Interface, die is wel via een laptop te veranderen in een Allcam b.v. 4.6SE zoals ik dat zelf heb gedaan. Was absoluut geen probleem.<P>Ik raad iedereen wel aan om eerst de zelf opstartende programma's uit te zetten voor dat je dit doet. Dat kan je een hoop elende schelen.<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor druivesuiker, ze hadden even moeite om CI en CAM uit elkaar te halen, maar dankzij jouw weten ze het nu allemaal smile.gif<P>Duh .. smile.gif (groetjes)<BR>Fx<P><P>------------------<BR>Cheers<BR>Filo.Fx@Advalvas.be<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...