Ga naar inhoud


PicBasic


Gast

Aanbevolen berichten

Hi,<P>Wie kan mij helpen aan het programma om Software te schrijven voor de Pic 16f84.<BR>Ik zelf kwam een programma tegen op internet genaamd PicBasic. Dit lijk mij een leuk stukje software. Als iemand weet waar ik het kan downloaden zou die dan een reply kunnen geven op deze topic.<P>B.V.D.<P>Gegroet <BR>Een vaste gebruiker van Sat4All.<P>En bij deze wil ik ook de makers van de download pagina bedanken.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


hi BigAnthony,<P>heb je mij berichtje gelezen?<BR>Ter uwer info! verklein de font één maatje.<BR>Ik denk dat het 16 moet zijn.<P>rgds<P>------------------<BR>Satdigital

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,<P>Heeft iemand dit stukje software al aan de praat gekregen?<BR>Ik heb van alles al geprobeerd, maar nee hoor. Ik doe iets verkeerd denk ik maar wat.....<P>Ik heb van de "MISC" download pagina pic basic lite en compiler gedownload. Klein stukje prog. geschreven in pbasic gecomplied naar test.asm. Test.asm naar test.hex met "pbp -p16f84 test.asm" met een JDM programmer in de 16f84 gezet. In het printje met het 4 Mhz crystal(gemeten met oscoop) maar nee helemaal niets. Weet iemand Raad.<P>Gegroet.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...