Ga naar inhoud


Mediaserax


Gast

Aanbevolen berichten

WIE WEET HOE JE HET PROGRAMMA Mediaserax0.43 <BR>AAN DE GANG KUNT KRIJGEN HET IS EEN SETTIGS EDITOR VOOR ORGINELE SECA BOXEN NOKIA EN PHILPS ENZ.. MAAR IK HEB HET GEPROBEERD OP EEN BOX VAN EEN KENNIS MAAR KAN GEEN VERBINDING KRIJGEN MET DE BOX ..<BR>COMPOORT EN KABEL ZIJN GOED VOLGENS DE TXT<BR>BIJ WIE IS HET AL WEL GELUKT ER IS WEL VEEL BELANGSTELLING VOOR GEZIEN DE DIV VRAGEN OP DE NIEUWSGROEPEN HIER OVER<P><BR>------------------<BR><p>[This message has been edited by SATFREAKHOLL (edited 14 August 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bij 9 van de 10 secadozen zit de rsr232 uitgang nog niet eens aangesloten op het moederboard en zit hij er alleen maar voor de sier op....reden bij deze goedgekeurde dozen gaat alles via de lucht...kanalen inladen...software updates<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

mijn bevindingen zijn de volgende:<P>in het prille begin was mediaserax 0.41 verkrijgbaar. Op mijn MediaBox ging het NIET. <P>Met mediaserax 0.43 gaat het wel.<P>Op de misc sectie staat Mediaserax 1.03. Met deze gaat het ook nog. Probeer anders met deze versie. <P>Nu het ik een tweede MediaBox, en met deze gaat het met geen enkel versie :-(<P>Nu die Mediaserax, eerlijk gezegd trekt op niets. Ik denk dat het gemakkelijker is manueel te rangschikken.<P>groetjes...<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...