Ga naar inhoud


goldprogrammer software


Ibby

Aanbevolen berichten


<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by eriknino:<BR><B>Check your mailbox Ibby<P>[This message has been edited by eriknino (edited 19 August 2000).]</B><HR></BLOCKQUOTE> Mail ontvangen hartstikke bedankt. Ibby<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag ik ook een copytje voor de goldwafer<BR>Als daar zoveel vraag naar is waarom niet op het board zetten in de download area???<BR>Heeft iedereen er wat aan en hoef je niet iedereen een email te sturen...<BR>Maar nogmaals geef mij ook ff een copy???<BR>Mijn dank ik groot<BR>Groeten<BR>Ruud.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Naar aanleiding van WAT IS JE EMAIL ADRES etc. om software op te sturen via Email, ga ik het anders aanpakken. Zodra er iemand zoiets post zal ik dat bericht absoluut meteen verwijderen. Als iemand nieuwe software heeft voor de download sectie dan kan dat gewoon worden geregeld. en kan iedereen deze downloaden zoals het hoort. Sat4all weet je nog.. Satelliet voor iedereen.<P>En kijk goed waar jullie iets posten.<P>Laten we het gezellig houden allemaal -))<BR>M.v.g John.<BR><P>------------------<BR>Best,

Met Vriendelijke Groet,

John

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Ruud:<BR><B>ehumm sorry voor de goldprogrammer bedoel ik dus<BR>Groeten.<BR>Ruud.<P></B><HR></BLOCKQUOTE> Check je mailbox, Groetjes Ibby<P><BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ibby, jij gaat de gebruiksaanwijzing van dit board eens goed lezen!<P>'Check mail' e.d. doen we hier dus niet!!!! <BR>En ook niet wilde postings in allerlei forums!<BR>Ik heb al weer diverse fout geplaatste berichten moeten verplaatsen!<P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster<p>[This message has been edited by SAT4ALL (edited 20 August 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...