Ga naar inhoud


gold progger


Gast

Aanbevolen berichten

secca files laden met golprogger gaat in een keer perfect , maar een smd 1.1 voor irdeto is minder heb goed rondgezocht naar benodigde<BR>complete files wie heeft tip of goede link met uitleg voor wegschrijven met goldprog140<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb vanmiddag nog getest met een smd piccard en deze worden door de gold progger op exact dezelfde wijze geprogd de kaart werd ook als RB7 geident.<P>Een Windows help bestand voor de hele beginners onder ons is inmiddels geupload in het Nederlands.<P>------------------<BR>Groeten,<BR>Cb[PC]

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Waar kan ik dat hulp-bestand voor beginners vinden?Ik heb een mega-programmer gekocht met Piccard 1 V1.1, omdat ik in frankrijk woon en geen mogelijkheid zag om anders Nederlandse programma's te zien.<P>Ik had beter moeten weten! Als nog niet zo thuis in computers en dergelijke is het voor mij onmogelijk deze kaart te laten werken met mijn Humax 5400. Ik begrijp bijvoorbeeld niet hoe ik alles in één map moet opslaan en of ik de unzipped seca files ook hierin met zetten. Ik geef toe, ik vind het allemaal interessant en zou er meer over willen begrijpen, maar zonder iemand om in het begin mijn handje vast te houden, kom ik er denkelijlk niet. Ik hoop dat ik mijn goede geld niet in de vuilnisemmer heb gegooid!<P>Ik vind jullie forum tof, maar moeilijk bruikbaar voor absolute beginnelingen zoals ik! Ook voel ik mij zo dom, omdat volgens de verkoper in België dit allemaal heel simpel moet zijn. Is nu wat ver om het voor te doen! Zou hulp erg appreciëren, heb al uren in het forum gezocht om te weten wat ik nou eigenlijk moet doen ... en ik mis alle championleaguematchen.<P>Dank U wel!<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...