Ga naar inhoud


Gold Progger


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb laatst een goldprogger bij <A HREF="http://www.******.nl" TARGET=_blank>www.******.nl</A> gekocht samen met een smd pic kaard daar zat een programma bij namelijk GOLD 140. Allen het probleem is dat alleen dat programma het maar doet met deze programmer. ik heb bijna alle software al gedownload maar niks werk <P>Please Help <BR>of weet iemand misschien hoe je een smd kaart met GOLD 140 <P><BR>------------------<P>Gelieve geen links naar satellietzaken !!<P>[This message has been edited by Satwatcher (edited 18 November 2000).]<p>[This message has been edited by Satwatcher (edited 18 November 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wat bedoel je ik heb alle software al geprobeerd? Prog software of bedoel je de hex-files?<P>Want zover ik weet, is gold140 het enige programma dat werkt met de goldprogger. Wanneer je de hex-files bedoeld, prog je dan wel in de goede volgorde? Namelijk eerst de eprom en dan de pic, anders is na het proggen de pic leeg!<P>Dus wees iets duidelijker wat je bedoeld met software, dan kan iemand je misschien helpen.<P>Suc6,<P>The Last Don<P>------------------<BR>The Last Don

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Derksend<BR>Als het email op je profiel klopt is er een helpbestand op weg naar jou.<P>Probeer het daar maar mee als iets onduidelijk is omschrijf dan goed je probleem<BR>alleen dan kunnen we helpen.<BR><P>------------------<BR>Groeten,<BR>Cb[PC]

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Derksend<P>Dat vindt ik heel fijn, mocht je nog problemen, onduidelijkheden tegenkomen laat me het weten ivm toekomstige updates.<P><BR>------------------<BR>Groeten,<BR>Cb[PC]<p>[This message has been edited by d0xt3rCb (edited 19 November 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja nog een klein ding ik heb zo'n smd kaart<BR>als ik op indentify klik dan herkent hij hem wel als rb7 maar ik kan de eeprom niet proggen. bij de eeprom tab geeft hij de melding dat er geen kaart is hoe kan dit ???<BR>met twee losse ic's in de zif socket gaat alles trouwens wel goed.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

een kleine tip voor goldprogger gebuikers waarbij de kaarleder niet werk in mijn vorige vraag zei ik dat mijn smd kaart het niet deed. de oorzaak hiervan is dat de prinsporen zodicht bij elkaar liggen dat sommige sluiting maken in mijn geval was dit de weestand voor de voeding naar de kaartlezer. die lagen dus aan elkaar. ik heb deze doorgekrast en nou werkt het perfect. op het sat4all board staat trouwens nog meer over zulke problemen. want het schijnt dat er slechte proggers op de martk zijn ,<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Hoi, zou je mij misschien ook dat helpfiletje willen sturen? ben zelf al een tjdje aan het lezen op <A HREF="http://www.sat4all.nl," TARGET=_blank>www.sat4all.nl,</A> allemaal heel interessant:-) maar voor een leek zoals mij(ik ken verder niemand die een digitale sat heeft) toch soms best wel moeilijk te begrijpen. Alvast bedankt!<P>------------------<BR>M. Letterman

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

hallo ik ben een beginner.<BR>Maar wat ik gedaan heb is het volgende en dat is voor de eerste keer dat ik een goldkaart zelf met gold140<BR>heb beschreven.<BR>ik ging naar sat4all en daar is gesnuffeld.<BR>naar alle topics doorlopen te hebben vond ik een link naar dev*** daar een seca setje gedownload en met gold140 beschreven werkte in eerste instantie niet ,<BR>by the way ik heb een pioneer dbs200nl.<BR>wat heb ik gedaan de loader.hex bekeken met secaniced<BR>en zag allerlij rare tkst.<BR>ik zag ook een 2416.bin file ik denk, met bin/hex omtezetten naar *****.hex voormij buddy.hex.<BR>Bewerkt met secanixed dus, de keys van bockywocky erin .<BR>Toen eerst ******.hex dus de eprom file op mijn kaart gezet en daarna de dev****.hex erop gezet in de pioneer en zie daar beeld alle zenders werken ook op de strong8000 van de buurman en de pioneer dbs100nl van de volgende buurman ha ha ha en dat voor de eerste keer.<BR>ik hoop dat jullie hier iets aan hebben .<P>beste wensen voor 2001 <BR>en als het werkt gaarne een berichtje<P>buddy een beginnende sat kijker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

IK heb een goldprogger en jupiterkaart, lukt met niet om te programmeren. Piccard is geen probleem. Kan ik misschien die helpfile ook krijgen? of heeft iemand anders een idee wat ik fout doe.<P>Een beginner...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...