Gorilla King Geplaatst: 21 februari 2003 Geplaatst: 21 februari 2003 Ja, da's natuurlijk waar dat men in La France de Viaccess1 nog uitzendt, anders kon ik er ze natuurlijk niet zien. Maar kennelijk zendt de C+ in Italie en Spanje de oude niet Seca codering niet meer uit. Ik kreeg sterk het idee dat elke C+ in een ander land zijn eigen gang gaat en dat ze onderling geen afspraken maken over dergelijke zaken. Dan is er over het al dan niet Irdeto in Nederland inderdaad niets te zeggen....
Gast Geplaatst: 22 februari 2003 Geplaatst: 22 februari 2003 oke naar wat ik dus begrijp gaat het er wel af oke bedankt dan moetten we maar afwachten <img src="/ubbthreads/images/graemlins/biggthumpup.gif" alt="" /> <img src="/ubbthreads/images/graemlins/biggthumpup.gif" alt="" /> <img src="/ubbthreads/images/graemlins/biggthumpup.gif" alt="" />
Aanbevolen berichten