Ga naar inhoud
Sat4all gemigreerd! LEES HIER VERDER! ×

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ja, da's natuurlijk waar dat men in La France de Viaccess1 nog uitzendt, anders kon ik er ze natuurlijk niet zien. Maar kennelijk zendt de C+ in Italie en Spanje de oude niet Seca codering niet meer uit. Ik kreeg sterk het idee dat elke C+ in een ander land zijn eigen gang gaat en dat ze onderling geen afspraken maken over dergelijke zaken. Dan is er over het al dan niet Irdeto in Nederland inderdaad niets te zeggen....

Geplaatst:

oke naar wat ik dus begrijp gaat het er wel af

oke bedankt dan moetten we maar afwachten <img src="/ubbthreads/images/graemlins/biggthumpup.gif" alt="" /> <img src="/ubbthreads/images/graemlins/biggthumpup.gif" alt="" /> <img src="/ubbthreads/images/graemlins/biggthumpup.gif" alt="" />

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...