Ga naar inhoud


Kaartjes 16f84


Gast

Aanbevolen berichten

is er iemand die mij eventueel verder kan helpen.<BR>Ik progeer nu 3weken om de kaartjes te programmeren volgens mij worden alle gegevens op het kaartje gezet maar ik kan de seca kanalen niet zien.<BR>De verkoper wil mij verder niet helpen.<BR>Ik woon in de Buurt van Gorinchem als er soms iemand is die mij persoonlijk verder wil helpen gaarne een e-mailtje<BR>Groetjes dreka.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Vervelend dat het niet werkt, ik heb speciaal een account moeten nemen om een reply te geven.<BR>Wat gebruik je precies voor kaartje?<BR>Welke progger gebruik je?<BR>Welke software gebruik je?<BR>Ik neem aan dat het kaartje geschikt is voor het type progger dat je gebruikt? Dan is er maar 1 antwoord: Je gebruikt oude files waarvan de keys verlopen zijn.<BR>Geef even een reply op mijn vragen<P>groeten<P>Skybobo

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt skybobo voor je antwoord.<BR>Ik gebruik het kaartje 16f84-04<BR>met een Advanced smartcard programmer<BR>volgens de verkoper een goldprogrammer<BR>kan ik met deze kaartjes seca decoderen<BR>ik hoop dat ik je vraag goed beantwoord heb<P>tot weder antwoord Dreka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...