Ga naar inhoud


Mirc HELP!!!!!


Gast

Aanbevolen berichten

Wie kan mij helpen met het goed werken van mirc.<BR>ik heb de speciale mirc gedownd hier bij sat4all, maar ik krijg geen verbinding.<BR>Ik weet dat dit niet over schotelsoftware gaat, maar ik hoop dat ik hier van de medegebruikers van dit board een aantal tips krijg om mirc aan het draaien te krijgen.<BR>Zodat ik weer kan chatten met mensen met dezelfde intresse's.<P>ik hoop dat er hulp komt want ik krijg het niet voor elkaar????????<BR> frown.gif" border="0frown.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


beste zappie 1,<BR>ik had al duidelijk gemaakt dat ik deze versie al bezit (5.81)<BR>maar ik krijg het niet aan de gang.<BR>heb het wel draaien gehad, maar ik heb mijn harddisk moeten formatteren. hiena de boel er weer op en mirc 5.81 geinstalleerd.<BR>nu maakt die wel verbinding maar ik kom niet verder dan dat????????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry Harrewar maar er zijn andere mensen die dit probleem ook hadden en een nieuwe versie gedownload hebben waarna het probleem over was. Het was leuk geweest als dat bij jou ook zo was.<P>All the best and Regards Zappie

Link naar reactie
Delen op andere sites

@harewar<P>Er zijn wat problemen met het vinden van de IRCserver.<BR>Ik gebruik altijd het ip nummer: 217.67.238.128<P>Dat werkt beter.<BR>Probeer het eens als er nog niet in komt.<P>Satbee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...