Ga naar inhoud


golcard kappot?


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb een een goldwafer kaartje die vreemde kuren heeft gekregen. het proggie gold140 kan spontaan deze kaart niet meer indentificeren. Hij geeft de melding dat hij geen pics kan vinden op de kaart zodra hij de kaart gaat indentificeren. Dit doet hij 3 maal achter elkaar dan stopt hij ermee. natuurlijk al een setje pics op de kaart gezet, maar de foutmelding blijft. Kan ik mijn kaartje weg gooien, of heeft weet iemand de oplossing?

Link naar reactie
Delen op andere sites


hallo remcogur<BR>de goldproggie 140 heeft wel eens kuren het kan ook zijn dat je verkeerde hex files heb proberen te laden.<BR>in beide gevallen de kaart in de progger en erase neem een file die het wel deed programmer die weer er zullen best nog wel providers zijn die werken en dan kan je gelijk zien of hij nog goed is.<BR>Ibby

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan inderdaag wel andere kaartjes programmeren(ook goldcards). Voor alle duidelijkheid, het kaartje wat ik probeer te proggen is een Goldcard, en het proggie wat ik gebruik is gold140.<p>[ 05-02-2001: Bericht aangepast door: remcogur ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Ibby<BR>Ik heb je oplossing geprobeerd maar werkt niet. Zodra ik de kaart wil erasen geeft hij de melding: "invalid fuses on card. check card type ore indentify card. Card may not program." (wat hij dus ook niet doet)ps. andere kaartjes programmeert hij nog als de beste.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je een phoenix progger toevallig ook in je bezit heeft kan je in eepromeedit250 bvb de hexeepromfile omzetten in een crd file dmv loadhex aanklikken dan de bewuste file aanklikken en save as crd file geef deze een naam remcocrdfile bijvoorbeeld.<BR>deze crdfile laden met de cardhunter.<BR> voor de pixhexfile gebruik je de coldprogger.<BR> mischien dat je de goldcard zowel aan de praat krijgt.<BR>op deze manier kan je ook de crd proggen ik heb dit vaak gedaan.<BR>ik denk dat de instellingen om de goldcards te proggen bij de goldprogger wel goed zijn omdat de andere goldcards wel werken.<BR>succes Ibby

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

het schoonmaken van de crd?? kan je het beste met een trui ik gebruik van mijn sweatshirt het uiteinden van mijn mouw (boord) ruw maar toch zacht werkt perfect.<BR>volgens mij wordt de crd statische ontladen?<BR>coldcrds kunnen ook krom trekken een lichte druk achter op de chip kan ook helpen.<BR>Ibby

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...