Ga naar inhoud


Nieuwe Look Sat4all


Gast

Aanbevolen berichten

Proficiat met (weer) een nieuw uiterlijk van Sat4all. Hierbij echter een vraag of iets gedaan kan worden aan de horizontale schuifbalk op mijn scherm. Ondanks de 19" en 1024x768 heb ik deze schuifbalk onderin het scherm. Ook de aantal "hits" achter de Topics zou ik graag terugzien.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zoals al eerder in het boardmededeling forum gezegd is werken we nu op een standaard UBB board. Alle extra's welke op het oude board handmatig werden aangebracht, denk aan bijv de hits, whois online en private message, zullen ook op dit board worden geintrigeerd maar dat zal in een aantal fases gebeuren daar dit een allemaal zeer tijdrovende klussen zijn. We moesten echter kiezen of het board beetje bij beetje optuigen of hem dichtgooien totdat alles voltooid was en die keus was natuurlijk snel gemaakt<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben niet zo blij met deze nieuwe interface, mijn Windows 98 ME loopt regelmatig vast en ik krijg regelmatig de error melding van IE5.5 kan pagina niet vinden. Jammer dat je niet meer kan lezen hoe vaak een item is gelezen, ook het verdwijnen van die sterretjes vind ik jammer ik weet dat het ontzettend veel tijd vergt om alles weer opgang te krijgen maar doe aub iets aan de snelheid want het is nu allemaal erg traag. Lees dit niet als afkraken maar als opbouwende kritiek, 'k weet zeker dat alles weer goed komt maar ja het kost zoveel tijd he.<BR>Succes Duck

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de directe link naar het board gebruikt dan heb je die problemen met ME waarschijnlijk niet.<P>overigens is er met de snelheid volgens mij niets mis...<P>Satwatcher

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben HELEMAAL niet blij met de nieuwe look. Op mijn werk heb ik NT4 met IE4 (maar 5 geeft het zelfde resultaat) en ik zie i.p.v. de knoppenbalk links op de main page alleen maar een grijs vlak :-(<P>Nu kan ik niet meer satten tijdens mij werk. Dat kan toch niet !!!!<P>Greets,<P>Mike.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi MKE,<P>als je kan surfen op je werk, upgrade dan je explorer naar 5.5 en de problemen zijn opgelost.<BR>Je adminstrator moet niet zeggen dat het niet kan, tenzij er echt daadwerkelijk stop is geroepen aan javascripts maar dat zou mij verwonderen.<P>-----------<BR>Originally posted by mke:<BR>Ik ben HELEMAAL niet blij met de nieuwe look. Op mijn werk heb ik NT4 met IE4 (maar 5 geeft het zelfde resultaat) <BR>-----------<BR>rgds<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...