Ga naar inhoud


na 15 minuten pic file weg alles op 0 help!!!


Gast

Aanbevolen berichten

Na 15 minuten is mijn pic file op 0 ,alle <BR>nederlandse zenders weg. taq doet het dan nog wel., maar haal ik het krtje eruit dan<BR>herkent de ontv. de krt. niet meer.Gekocht krtje uitgelezen met gld140, pic file weg<BR>(beveiliging?). EEp. intakt.Gebruik bockywocky sleu. van satfreak. De laatste gegevens ingeprogammeerd. ontvanger Phillips 5816.<BR>Mvg. Peter 7

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik heb de krt al een paar keer opnieuw geprogammeerd maar steeds hetzelfde resultaat na 15 minuten 00000, weet jij misschien hoe een krt zomaar gewist wordt?<BR>Als er een valse k wordt uitgezonden wist deze dan de kaart? Het verband tussen pic file en eeprom is mij niet geheel duidelijk.<BR>de kýs staan in de eeprom en deze blijft intact,terwijl de pic gewist wordt??

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de file die je gebruikt zit een ppua en key 01.<BR>Deze zijn er voor de kaart te updaten (AU).<BR>Als je niet een geldige PPUA en KEY 01 bezit kan een profider valse key's sturen.<BR>Waardoor de kaart wordt uitgeschakelt.<BR>Heb je een werkende PPUA en KEY01 komt er geen valse key op de kaart maar een key update voor de volgende maand.<BR>wil je geen valse key op de kaart haal de PPUA en KEY01 van de kaart.<BR>met de juiste maand key's blijft de kaart een maand werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

advies opgevolgd in de file stonden bij ppua en key 01 nullen, deze vervangen door ffff<BR>maar het resultaat is gelijk nl. na 15 minuten zie boven.Hoe kom ik aan een geldige ppua en key 01? zou heel mooi zijn om het meteen goed te doen. Ik heb wel een goede Piccard krt. maar durf deze niet uit te lezen daar ik bang ben wederom de pic te wissen.Kan ik deze overzetten op een goldcard?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haal bij zowel C*nal D*gitaal als bij Taq*ila<BR>de MK1 en PPUA er uit. Er zijn in het verleden al meer mensen die problemen hebben gehad tijdens het switchen van Taq*ila naar C*nal D*gitaal. PPUA op FF... en MK1 op 00...<BR>Controleer ook de keys effe van provider S*ca 00.<BR>Moet echt werken!<P>B.W.

There are 10 kinds of people in the world.

Those who understand binary numbers and those who don't.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...