Ga naar inhoud


Eepromedit v 2.80 HOE??


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo,ik probeer te werken met Eeprom edit,maar waarom als ik een geprogte kaart in de programmer stop en geef het commando READCARD waaro krijg ik dan het antwoordïs not a integer value"?Om het een en ander te veranderen van b.c Nova moet ik dan b.V bij de strsh files de V35abinfile of de V_35hexfile laden in het eepromeditprogramma?En als ik de veranderingen heb aangebracht hoe krijg ik deze dan weer op de piccard?Groetjes Herman

Link naar reactie
Delen op andere sites


Om een antwoord op jou vraag te kunnen geven<BR>eerst een paar vragen terug.<BR>wat voor programmer gebruik je<BR>wat voor software gebruik je om de programmer aan te sturen<BR>wat voor card gebruik je, een goldwafer of een piccard of een andere.<BR>Misschien staat er op jou kaartje software die niet bij de picbined versie hoort die jij gebruikt. Zoek het een en ander uit en kom je er niet uit kom terug.<P>suc6, Zeeman

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet in eepromedit de binfile inladen en dan de veranderingen aanbrengen. Ik save de binfile dan. Prog opnieuw de loader om de ge-saved-e file met winphoenix te proggen. Als laatste stap de V-35hexfile in de pic. Het is mogelijk om met eepromedit ineens de eeprom te proggen zonder de omweg langs de pic, maar als ik me niet vergis gaat dat alleen met de juiste files. Met de strsh files is dit mij in ieder geval nog niet gelukt, maar ik moet er dan wel bijzeggen dat ik met een oudere versie van eepromedit werk. Ik zou het eens met de nieuwere versie moeten proberen, maar men progger is kaput. <P>Grtz,<BR>Assie

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste leppers<BR>de veranderingen die jij heb gemaakt moet je wel weer saven zoals op save bin of savehex te drukken geef deze een naam herman bin of hex eeprom dan pas kan je deze op je goldcard programmeren.<BR>mijn vraag aan jouw is waarom alles vragen en niet lezen op dit board is mijn antwoord door vele van ons op dit board al geplaatst.<BR>ik zelf ben al vele jaren bezig met deze hobby en ook ik leest nog steeds alle boards om ervaringen op te doen.<BR>mijn advies is meer lezen en minder vragen te stellen 74 vragen in deze korte tijd is volgens mij wel erg veel omdat de meeste op dit board al stonden.<BR>verder wens ik je veel plezier met je hobby.<BR>Ibby

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Libby<P>Het zijn natuurlijk wel 74 vragen vanaf januari (zie maar naar zijn profiel). Ook ik heb in het begin vaak te snel een vraag gesteld, maar soms zie je door het bos de bomen niet meer en wil je liefst zo snel mogelijk een antwoord op je vraag. En wie weet tikt de telefoonrekening van H. Leppers te snel aan als hij echt alles moet lezen wat er op het board staat. Je weet met andere woorden nooit waarom iemand "te snel" een vraag stelt.<P>Grtz,<BR>Assie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je die fout krijgt wilt dit zeggen dat je de juiste pic-file nog niet op de kaart geprogt hebt, of dat je programmer niet op 6mhz draait.<P>bij Eeprom-edit2.80 :<BR>voor het irdeto gedeelte programmer op 6 hz <BR>en voor het seca gedeelte programmer op 3.57 Mhz.<P>groeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...