Ga naar inhoud


HELP VIRUSSEN !!!


Gast

Aanbevolen berichten

Ik blijf met veel moed proberen mijn Picard-kaartje te programeren met behulp van een bevriend technieker. Met een picard 1.01 program en nieuwe, door members toegestuurde files, zijn we met volle moed begonnen.<P>resultaat : Hex-file,leek leuk te gaan, maar bin forget it! Onze poorten waren verlamd en zelf onze scanners waren onbruikbaar(nu nog!) Ons virus-scanner vond een virus bin 32.<P>Ligt dit: aan de programmer de files of iets anders. 2 computers , slaan tilt. Wat is de oorzaak ?<P>We doen ons best, maar zijn er nog niet!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Voordat je een programma opent welke je van een onbekend iemand heb gekregen is het natuurlijk altijd raadzaam om een geupdate virusscanner over het beatandje heen te laten lopen. Er zijn jammergenoeg nog veel mensen die andere mensen willen opzadelen met virussen en trojans. Wij weten er zelf alles van gezien wat we allemaal voor die ongein tegenkomen in de uploads en zelfs als attachments bij normale emails.<P>Ik weet niet wat voor virus het is maar laat je harddisk eens goed scannen door een virusscanner en 9 van de 10 scanners geven dan zelf aan je aan wat ze met het virus moeten doen... Sommige virussen zijn overigens zo heftig dat alleen het leeghalen en opnieuw formateren van je harddisk uitkomst brengt.<P>Satwatcher

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...