Ga naar inhoud


Hoe kan dat nou


nolletje

Aanbevolen berichten

Ik heb een nokia 9500 en werkt prima.<BR>Voor mijn "buiten" schafte ik een Pace dvr 500 aan.<BR>Het kaartje wat ik voor de nokia gebruikt, werkte in eerste instantie prima.<BR>Na 2 weken geen beeld meer.<BR>Het kaartje werkt nog wel in mijn Nokia.<BR>De pace zegt: uncompatible card.<BR>Hoe kan dat?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als het kaartje eerst gewerkt heeft, zou ik eens het crd-file clearbufferpace er over heen spelen. Kan zijn dat het dan op gelost is. Bij een vriend van mij is dit het geval.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Clearbuffpace kan je downen op <A HREF="http://www.crosswinds.net/~pace501" TARGET=_blank>www.crosswinds.net/~pace501</A> <BR>En dat is nu de laatste keer dat ik die link geef..Diegene die niet de moeite doen om bij beginnersvragen de topics van pace te lezen als ze daar iets over te vragen hebben, hebben in het vervolg brute pech.

Quo signo nata es?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Okay sorry..<BR>Maar ik krijg het op m'n heupen van iemand die andermans werk direct moet kunnen afbreken..<BR>En ik heb tot op heden nog altijd geen antwoord op mijn vragen gehad dus denk ik inderdaad gelijk te hebben..<BR>Ik zal proberen me in het vervolg een beetje in te houden..<BR>Bye

Quo signo nata es?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...