Ga naar inhoud


MK FIND4 NL


Gast

Aanbevolen berichten

hallo,<BR>kan er mij iemand helpen aan een nederlandse<BR>handleiding om te werken met MK FIND 4 ??<BR>prutserjo@hotmail.com<BR>alvast bedankt<BR>gr prutserjo<BR>ps of een vriendelijke Member die een korte handleiding wilt maken)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als het nog niet public is, welk programma is dan te downloaden van de mkv4 site ??<BR>OK alleen engels talig maar toch een leuke kleine doc bij over hoe key's uit te lezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@steven94<P>Ben ik even verward !<P>Wat kun je dan downloaden van 1 van de boven genoemde site's met als eerste regel:<P>

<B>Finally we can welcome you all to MKFv4 Public Release. [/quote</B><P>Ik dacht public realease in het engels en nederlands het zelfde betekend. En de datum staat op 5 april 01.<P> confused.gif" border="0confused.gif" border="0
Link naar reactie
Delen op andere sites

vorr mij is public release nog altijd Engelstalig , en op de verwezen links zie ik toch ook alles in het Engels.<BR>je moet ook de vraag lezen wat ze vragen en dat is een Nederlandse handleiding , dus geen nederlandstalige proggramma.<BR>zo simpel is dat.<BR>@geo , je hebt volkomen gelijk.<BR>see you

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...