Gast Geplaatst: 9 februari 2003 Geplaatst: 9 februari 2003 jo de mannen wie weet hoe ik dat moet doen of een site er voor met uitleg dank bij voorbaat Irdeto Eurocam 1.06 ombouw naar allcam
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 9 februari 2003 Geplaatst: 9 februari 2003 Hier is toevallig vorige week nog een posting over gedaan.
prutsie Geplaatst: 9 februari 2003 Geplaatst: 9 februari 2003 Deze module is niet naar allcam om te bouwen. In sommige ontvangers kan je echter wel 5 in 1 kaartjes in deze originele Irdeto CI module gebruiken. Je kan dit bericht erop nalezen. Het gaat hier over een Astoncrypt module waarvan de hardware identiek is aan jouw Irdeto (Euro CI hardware gebasserde) module. groeten, Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Gast Geplaatst: 9 februari 2003 Geplaatst: 9 februari 2003 ja maar ik wil een Hyundai HSS-825 HCI kopen in duisland en daar geven ze die cam er bij en zeggen dat die ombouw baar is tot all cam pach op deze reciver wie kan mij helpen
prutsie Geplaatst: 9 februari 2003 Geplaatst: 9 februari 2003 Nee, de module is NIET ombouwbaar, elke handelaar die dit beweert is een leugenaar. simpeler en op duidelijker manier kan ik het niet zeggen. Wat WEL kan is dat je bij sommige ontvangers 5 in 1 kaartjes kan gebruiken in een Irdeto cim. Dit ligt echter niet aan de irdeto cim, maar aan de software in de ontvanger. je irdeto cim is dus GEEN allcam, en er is ook geen allcam van te maken. wat men in deze doet is gebruikmaken van een gaatje in de software van de irdeto cim. Alle Echostar modellen met echonav interface hebben deze mogelijkheid bijvoorbeeld, en er zijn nog hele hopen ontvangers die deze mogelijkeid hebben. Het is echter de software in de ontvanger die dit mogelijk maakt. Als de handelaar dus zegt dat de ontvanger om te bouwen is, dan spreekt hij waarschijnlijk de waarheid (afhankelijk merk en type ontvanger), zegt hij dat de module om te programmeren is dan is dat onzin. Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen