Ga naar inhoud


mkf4 ? probleem


Gast

Aanbevolen berichten

hallo<P>wie kan mij helpen<BR>als ik mijn goldcard met duckfiles<BR>in mkf4 uit lees heb ik geen probleem<BR>maar nu komt het <P>maar zodra ik iets verander en kies<BR>MODIFY SELECTED krijg ik de melding<BR>THIS INSTRUCTION CANNOT PROCESSED<BR>WHITHOUT CORRECT SYSTEM KEY<P>als ik naar SETTINGS ga en kies voor CHECK <BR>KEY geeft die de melding YOU DONT HAVE ACCESS TO THIS CARD YET SYSTEM KEY IS NOT VALID<BR>wat doe ik fout ????????

Link naar reactie
Delen op andere sites


Die system key moet dan nog eerst geschreven worden. Dit doe je met create key. Geef aan deze key een hoge index mee en er is niks aan het handje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb het geprobeerd maar lukt niet<BR>als ik onder KEY INDEX iets kies bijv OE<BR>en dan CREATE KEY<BR>dan krijg ik de melding CARD IS GIVEN AN INVALID REPLY CHECK CONNECTIONS AND/OR INCREASE TIMEOUT<BR>of moet ik iets intypen bij SYSTEM KEY<P>GROETJES SNOWBOARDER

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had eergisteren hetzelfde probleem en het antwoord (in een andere topic op dit board)van Satkeumes (bedankt) heeft mij een management key opgeleverd. Ik heb zowel met index 05 als 06 gewerkt en vervolgens-create key.(ik heb 0e niet geprobeerd). Na een tijdje stampen kwam er keurig een management key uit. Hierna kon ik alles op de kaart mbv MKF4 wijzigen en ook de operation keys schrijven. Ik heb nog geen licht, maar dat is waarschijnlijk een andere stap.<P>Succes,<BR>Satori

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb alle key index keys geprobeerd<BR>van 00 tot 0f nog steeds de zelfde melding<P>ps ik gebruik een mastercrd op stand 1 met duckfiles op een gcard<P>heeft iemand nog een idee wat ik fout doe

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...